Coz L🖤VE 5

398 52 8
                                    

Coz L🖤VE 5

🍩........ ဒီေကာင္ေတြက ေဘာ္ဒါအကန္႔ေတာ့ အရမ္းေကာင္းသားပဲ....
သူတို႔ ကူညီမႈ့ေတြနဲ႔ ထိုင္းနိုင္ငံရဲ့ပထမဆံုးေက်ာင္းသားဘဝဟာ အခက္အခဲမ႐ွိ အဆင္ေျပေျပနဲ႔တစ္ရက္တာၿပီးဆံုးခဲ့ၿပီ....
တစ္ရက္အတြင္းမွာပဲ အေဖၚလုပ္ၿပီး ကန္တင္း၊ တစ္ေက်ာင္းလံုးရဲ႕ အေဆာင္အားလံုးနီးပါး...
ေလ့က်င့္ေရးကြင္း ေဘာလံုးကြင္း အားလံုးကို အၾကမ္းဖ်င္းသိခြင့္ရလိုက္တယ္....
သူငယ္ခ်င္းအမ်ားႀကီးနဲ႔ မတြဲဘူးတဲ့က်ေတာ့္အတြက္ သူတို႔ေလးေယာက္က တကယ္ ေႏြးေထြးေစတယ္....
က်ေတာ့္အတြက္ ဘန္ေကာက္ေျမရဲ႕ပထမဆံုးေန႔ရက္မွာ ဟိုတစ္ေကာင္ရယ္ ဒီသူငယ္ခ်င္းအသစ္ေလးေယာက္ရယ္ကေတာ့ အမွတ္တရျဖစ္ခဲ့ၿပီ...
သူတို႔ေျပာတာနားစြန္နားဖ်ားၾကားမိသမွ်ေတာ့ ဟိုေကာင္ကလူေတာ္လူေကာင္း လူခ်စ္လူခင္ေပါတယ္ အရမ္းသူမ်ားအေပၚေကာင္းတယ္ဆိုတာေတြပဲ...
မင္းတို႔ေျပာေနတဲ့ ဟိုေကာင္ကအရမ္းေကာင္းလြန္းေနရင္အခု အဲ့ေကာင္က မေကာင္းဆိုးဝါးဝင္ပူးေနတာလား....
သူတို႔လည္း က်ေတာ့္ေ႐ွ႕မွာ စကားထိန္းေျပာေနပံုပဲ မလြတ္မလပ္နဲ႔.....

" မင္းတို႔စကားေျပာစရာ႐ွိရင္ ငါဖယ္ေပးမယ္ေလ....."

Cyron...... " အာ....ရတယ္ Pin.....
မင္းနဲ႔ကအခုမွသိေတာ့ အကုန္ေျပာလို႔အဆင္မေျပေသးလို႔ပါ...
ေနာက္ေတာ့ မင္းတျဖည္းျဖည္းသိလာပါလိမ့္မယ္....
တစ္ခုပဲ မင္းဒီေန႔ ေတြ႔ခဲ့တဲ့ Son က သူ႔ပံုစံ အစစ္မဟုတ္ဘူးဆိုတာပဲ...."

Mike......." မင္း ဘယ္မွာေနလဲ...
ငါတို႔ လိုက္ပို႔စရာလိုလား....."

" ရတယ္... ရတယ္....
လိုက္ပို႔စရာမလိုပါဘူးကြာ...
ဒီေန႔အတြက္မင္းတို႔ကို ေက်းဇူးတင္တယ္....
မနက္ျဖန္ေတြ႔ၾကမယ္......"

🍩........လမ္းခြဲၿပီး က်ေတာ္ေနတဲ့ ကြန္ဒိုသို႔ျပန္လာခဲ့လိုက္တယ္.....
ခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ တက္စီနဲ႔ပဲေက်ာင္းအတက္အဆင္းလုပ္ရဦးမွာပဲ....
ကြန္ဒိုမေရာက္ခင္ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ ကားရပ္ခိုင္းရင္း အစိမ္းသက္သက္မဟုတ္ေပမယ့္ မရင္းႏွီးေတာ့တဲ့ ဒီလမ္းမေတြထဲ အရင္အရိပ္အေငြ႔အသက္ေတြ ျပန္ေပၚလိုျငား လမ္းေလ်ာက္လာခဲ့ၿပီ....
ငယ္ငယ္က ဒီေနရာေတြက်ေတာ္ေျပးေဆာ့ခဲ့တာပဲ....
ဒီပန္းျခံအက်ယ္ႀကီးထဲလည္း က်ေတာ့္ေျခရာေတြ႐ွိခဲ့ဖူးတယ္....
Mae ႐ွိတုန္းက ဒီပန္းျခံေလးကိုမၾကာခဏလာေနၾက ဒီပန္းျခံထဲက်ေတာ့္ငယ္ဘဝေတြအမ်ားႀကီး႐ွိခဲ့တာ...
လြမ္းသလို႐ွိတာနဲ႔ ပန္းျခံထဲလမ္းေလ်ာက္ဝင္လာခဲ့ရင္း တစ္ေနရာခ်င္းစီကငယ္ဘဝေတြက မွတ္ဥာဏ္ထဲတေရးေရးျပန္ေပၚလာရၿပီ...
Mae လြမ္းတယ္.....
ပန္းျခံေထာင့္စြန္းက သံႀကိဳးေလးေတြနဲ႔ဒါန္းေလးေတြ႐ွိရာစီေလ်ာက္လာေတာ့ ၾကားရက္မို႔လူ႐ွင္းေနတဲ့ ပန္းျခံထဲ ဒါန္းေလးတစ္စီးေပၚမွာလူတစ္ေယာက္ထိုင္ေနတယ္...
ဒါန္းေပၚေအးေဆးထိုင္ၿပီးအခ်ိန္ျဖဳန္းဖို႔စဥ္းစားမိေပမယ့္ အခုလူကလည္း႐ွိေနျပန္ပီး ႐ွိေနတဲ့သူကလည္း ကေလးငယ္တစ္ေယာက္မဟုတ္ဘဲ ကိုယ့္လိုအရြယ္လူငယ္တစ္ေယာက္မို႔ ေတြးထားတာကိုအဆက္ျဖတ္လိုက္ၿပီး ကြန္ဒိုသာျပန္ဖို႔ ေျခဦးျပန္လွည့္လိုက္ေတာ့တယ္...
ေက်ာေပးလိုက္တာနဲ႔ေက်ာေနာက္ကထြက္ေပၚလာတဲ့ ေခ်ာင္းဆိုးသံ တရပ္ဆက္နဲ႔ အသံ႐ႈၾကပ္ပံု အသံအုပ္အုပ္နင့္နင့္ႀကီး...
ဘာျဖစ္မွန္းမသိေပမယ့္ တစ္ခုခုဆိုကူညီႏိုင္ရန္အနားေျပးသြားမိေတာ့ ေခ်ာင္းဆိုးၿပီးမ်က္ရည္မ်က္သီးေတြက်ကာ အသက္႐ွဴၾကပ္ေနပံုရေသာ မယဥ္ေက်းေကာင္ကို ေတြ႔လိုက္ရျခင္းပဲ....

Coz L❤VETahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon