medya= Akay
"Anne" dedim hüzünlü bir sesle ve gidip sarıldım, güç vermek istercesine zor bir gün geçirmiştik ve çok yorgunduk ama eminimki annem benden daha yorgun ve halsizdi sırf ben üzülmeyim diye kendini ayakta tutmaya devam ediyo bunca yıldır yaptığının aynısını yapıyor yani.
"Anne , hadi sen artık yat biraz dinlenirsin"
"Tamam kızım "
annemi öptüm ve gitmesini bekledim hemen yatıp uymak istiyorum ve bugün olan herşeyi unutmak istiyorum bu arada ben Akay Işık boyum 1.63 , 52 kiloyum okulu herkez gibi bende sevmiyorum derslerde ya uyurum ya da derslere girmem buna rağmen sınav sonuçlarm gayet iyi durumda neyse size bu gün olanlardan bahsediyim babam genelde de annemle kavga ederdi zaten ki yine bu kadar büyük bir kavgaları olmuştu ama annem o sefer affetmişti babamı. Küçükken babamı çok severdim her küçük kız gibi benimde kahramanım babamdı büyüyüp gerçekleri öğrenince içimde ki sevgi o kadar masum kaldı saflığını yitirdi ve yavaş yavaş bir nefrete dönüştü ama artık ne annem ne de ben o adama geri dönmiycez artık benim bir babam yoktu ve anneminde bir kocası .
Merhaba canlarım baya uzun zamandır yazmıyodum sizleri çok özlemişim umarım hikayemi beğenirsiniz eğer fikirleriniz veya istekleriniz olursa lütfen yorum olarak yazın hepsini tek tek okuycam :)
** Bazı olaylar gerçeğe dayalıdır **
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bora
ChickLitUmutlarımız da bırakırmı bizi herkes gibi ? 20.06.2019 Hüzünlü bir hikaye olmıycak aksine hayat dolu bir hikaye olacak ama tabi ki hüzünlü anlarda olucak umarım beğenirsiniz 😙