Karşımda ki manzara beni büyülemişti istanbula taşınalı 6 gün oldu ve ben o kadar güzel yerler keşfettim ki çok mutluydum tabi yarın okulun açılacağını saymassak son sınıf öğrencisiyim ve ikinci dönem nakil aldırdım pek mantıklı değil ama, zorunda kaldım napıyım . Ve dayım sağolsun beni koleje yazdırmış aslında buna baya bi karşı çıkmıştım çünkü o zengin bebeleriyle uğraşmak istemiyordum , neyse artık eve gidip dinlensem iyi olucak .
eve geldim ve annemin sorgusunu tamamlayıp direk odama gittim duşumu aldım ve bakım yapıp gardolabımın önüne geçip ofladım ben yarın ne giycektim okulum serbestti o yüzden rahattım ........ evett ve iki saat düşünmemin sonucunda sıkılıp beyaz levis t-shirt altına buz mavisi pantolonum , kot ceketim ve beyaz spor ayakkabılarım yeterince sıradan olmuştum sanırım yatağıma yatıp kendimi güzel uykuma bıraktım.
Annem belki hazırlanamam diye beni sabahıhn köründe kaldırdı ve üstüne zorla kahvaltı yaptırdı annem tarafından işkence görüyorum resmen neyse şimdi de okula doğru yürüyorum kulağımda kulaklık ve hareketli bir müzik çünkü hala uykum var etrafa bakarak yürümeye devam ettim ve sonunda okula glebildim okul okul değil saray nerdeyse ve ismide BOZDOĞAN KOLEJİ açıkcası bu okuldan biraz ürkmüştüm neden bilmiyorum ama .
Tam okulun bahçesine adım atıcaktımki bi ses duydum sanırım bana sesleniyordu arkama dönmemle bana doğru gelen bir kız gördüm tatlı ve şirin bir kızdı
"Hey ! seni daha önce görmedim yenimisin"
"evet "
"ben Şule Bayar okulmuza hoşgeldin"
"Akay Işık hoşbuldum"
biz tanışana kadar okula gelmiştik ve sınıfımı öğrenmem gerekiyordu
"hadi gel müdürün yanına beraber gidelim sanırım sınıfını öğrenmen lazım"güldüm ve başımı sallayarak onayladım bu kız çok anlayışlı güzel ve şirindi bu arada kızlar o kadar açık giyinmişler ki pantolon giyen çok nadir kızlar var sanki okuldaki bütün öğrencileri seçerek almışlar erkekler yakışıklı ve kızlarda güzeldi
" Burası"
" Teşekkür ederim zil çaldı sana iyi dersler "
"önemli değil "
derin bir nefes alıp müdürün odasına girdim yeni olduğumu anlamıştı sanırım tebessüm ederek konuşmaya başladı
"12 E sınıfındasın kızım iyi dersler"
"teşekkürler hocam "
dedim ve dışarı çıkıp sınıfımı aramaya başladım nedense çok sakindim sonunda sınıfımı buldum ve kapıyı çalarak içeri girdim
" sen yeni öğrenci olmalısın kendini tanıtıp boş bir yere oturabilirsin"
"Akay Işık "fazla konuşmaya gerek yoktu bence (cool kız sjsjssjj) snıfa baktığımda şule ile göz göze geldim aynı sınıfta olduğumuza sevinmiş olmalı çünkü gülerek yanını işaret etti bende gidip oturdum hoca ilk gün diye bizi serbest bırakmıştı bizde bütün ders boyunca şuleyle sohbet ettik kafa dengi kızdı cidden bana sınıftan falan bahsetti tabi bu arada yeni olduğum için tanışmaya gelen birsürü kişi vardı özellikle erkekler sanırım sınıfta iki tane korkunç tip varmış ve bunlardan uzak durmam için uyardı beni ve diğer derslerde bunun gibi geçti sonunda okul b itmişti şuleyle vadalaşıp eve doğru yürümeye başladım annem dayımın şirketinde dayımın asistanı olarak çalışmaya baladı aslında dayım dah yüksek bir evkide çalışmasını söylemişti ama annem kabul etmedi hatta ilk başta dayımın yanındsa çalışmayı da kabul etmemişti.
eve geldim ve gecelikliğimi giyip dizi açtım ve yanında da cips falan evvet şimdi güzelce keyif yapabilirim
bu bölüm biraz az ve sıkıcı oldu farkındayım diğer bölümde telafi edicem umarım begenirsiniz lütfen oy vermeyi unutmayın yorumlarınızı bekliyorum :))
** bazı olaylar gerçeğe dayalıdır **
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bora
ChickLitUmutlarımız da bırakırmı bizi herkes gibi ? 20.06.2019 Hüzünlü bir hikaye olmıycak aksine hayat dolu bir hikaye olacak ama tabi ki hüzünlü anlarda olucak umarım beğenirsiniz 😙