6. Decyzja Deana

1.2K 42 21
                                    

Następnego dnia Ginny i Harry siedzieli w pokoju wspólnym.

- Dlaczego ja nie powiedziałam tego w bardziej delikatny sposób?!

- Ginny, nie myśl już o tym. Teraz liczy się to co jest tu i teraz. - pocieszał ją Harry.

- Dobra. Chodź na śniadanie, bo umieram z głodu. - oznajmiła dziewczyna, po czym wstała i wyciągnęła rękę do Harrego.
                       ★★★
Dean Thomas najbardziej nie mógł znieść tego, że Ginny go upokorzyła.
Nie chodziło mu głównie o zazdrość.
Problemem było upokorzenie, którego doznał.

-I co sobie pomyślą moi znajomi?! -myślał- Że król Dean, - oczywiście król swojej paczki - nie umie zatrzymać przy sobie dziewczyny?!

Musi się zemścić. - Co się ze mną dzieje? To przecież nie w moim stylu.
Hmm... Już wiem co zrobię. - myślał.
                          ★★★
Dean Thomas wszedł do wielkiej sali w towarzystwie pewnej dziewczyny. A była nią Miley Crabe - siostra bliźniaczka tego półgłówka - kolegi Malfoya. Pewnie wszyscy spodziewali się, że będzie w Slytherinie, ale była w Hufflepufie. Rodzina chciała zataić jej istnienie, bo wstydzili się tego, że jest puchonką. Łatwo zgodziła się być z Deanem. Stwierdziła, że wtedy, że może zyska popularność. W sumie całkiem jej się podobał. Ona była po stronie zła, ale głównie dlatego, że jej rodzice byli śmierciożercami. W przeciwieństwie do swojego brata była całkiem inteligentna i ładna. Dean był mugolakiem i jeszcze do tego był po stronie dobra. Miley nienawidziła Voldemorta, ale musiała stać po jego stronie. Inaczej by zginęła.
                             ★★★
- Zobacz z kim chodzi Dean.- powiedziała Ginny.

- Zazdrosna?- zapytał Harry.

- Skądże przecież mam ciebie- powiedziała po czym dała mu mokrego całusa w policzek. - Ale zdziwiłam się, że tak szybko znalazł sobie kogoś. A wiesz kto to?

- Nie. Myślałem, że ty wiesz.

- Ja nie wiem. Nie znam jej. Myślisz, że to może być pewnego rodzaju zemsta? - zapytała Ginny.

- Nie wiem.
                           ★★★
- Zobacz na minę tej Weasley- powiedziała Miley - Ona jest o ciebie zazdrosna czy jest poprostu zdziwiona?

- Nie wiem, ale myślę, że zdziwiona. W końcu ma swojego Pottera.

- Haha. Chodź podejdziemy do nich.   -
Para podeszła do Ginny i Harrego, którzy siedzieli przy stole gryfonów. Dziewczyna i chłopak byli zdziwieni tym, że do nich podeszli.

- Hej? - przywitała się nieśmiało Ginny.

- Cześć. Jestem Miley Crabe - Tu Harry zadławił się sokiem dyniowym - Tak, jestem siostrą tego półgłówka. Moi rodzice są śmierciożercami. Wiem, wiem, wy to ci dobrzy, a ja ta zła. Jestem  nowa dziewczyną Deana, dlatego postanowiłam się zmienić. Pomożecie mi?

Harry i Ginny zobaczyli proszące spojrzenie Deana.

- Dobra możemy spróbować. Ale jeśli będziesz chciała nas przeciągnąć na złą stronę, albo nas zdradzisz to nie ręczymy za siebie. - powiedziała Ginny.

- Właśnie - poparł ją Harry.

- Powinnam chyba podziękować? - Dean pokiwał głową - Dziękuję.

- A jak się wam układa? - zapytał Dean- Nie zostawiła cię jeszcze? Może będziesz chciała wrócić do Michaela?- kontynuował Dean. W tym czasie Ginny z płaczem wybiegła z wielkiej sali.

- Dean! Ty... ty...!! - krzyczał Harry. Po czym wybiegł z wielkiej sali za Ginny.

- Dean! Co ty zrobiłeś?! Dobra była twoją dziewczyną i zerwała, ale to nie jest powód do takich rzeczy! Czy ty nie widzisz, że ona jest w nim zakochana?! - Miley miała łzy w oczach - Dlaczego mężczyźni są tacy ślepi? - powiedziała bardziej do siebie niż do Deana. I wybiegła z wielkiej sali za Ginny i Harrym.

W nadziei na miłość/ Hinny ❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz