NOMINACJA

738 18 3
                                    

Nominowała mnie: lipowiecka

Twoja największą fobia?
Chyba Hemofobia, czyli strach przed krwią 😳

Data, której nie zapisz do końca życia?
Data moich urodzin 😂 haha, nie no tak naprawdę to dzień, w którym pierwszy raz przyszłam na orkiestrę.

Masz osobę, której ufasz w 100%?
Tak

Wierzysz w duchy?
Nie

Twój ulubiony gatunek filmowy?
Fantasty, filmy romantyczne, seriale romantyczne 😂🥰

Lubisz czytać książki? Jeśli tak to jaka jest twoja ulubiona?
Yessss!! Kocham całą serię o Harrym Potterze (chyba HP i Książę Półkrwii najbardziej lub HP i Insygnia Śmierci) i uwielbiam Wojowników, ulubiona seria to Wojownicy: Nowa przepowiednia (kocham wiewiórczy lot i jeżynowego pazura).

Twoje hobby, o którym wie mało osób?
Ogólnie to gra na trąbce, ale o tym wie dosyć sporo osób.
Napewno mało (lub nikt oprócz mojej rodzinki?) wie o tym, że kicham piec ciasta. Uwielbiam też czytać książki (jeśli są ciekawe i mnie nie nudzą), oczywiście Wattpad też się zalicza.

Masz jakąś traumę z dzieciństwa? Jak tak to jaką?
Chyba nie, ale pamiętam, że jak  kiedyś byłam na plaży nagle z wody wypłynęła żmija i boję się teraz troszkę wchodzić do rzek. I jeszcze jak mój tata przywiózł mi piasek do piaskownicy i tam były jaja żmiji (nwm czy dobrze napisałam). Więc boję się troszkę tych miejsc. Nie nazwałabym tego traumą xd.

Twój znienawidzony film?
Karate Kid (nienawidzę wszystkich części) - strasznie nienawidzę chociaż moja mama uwielbia xd.

Nominuj:
1)SistersDracze

2)fanGinnyWeasley

3)_Kooociara_

4)Zaczytana1409

Dziękuje bardzo za nominacje 😂, postaram się niedługo dodać rozdział.
Pozdrawiam 🥰 i życzę zdrowia i cierpliwości w tych trudnych czasach haha.

W nadziei na miłość/ Hinny ❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz