1. Gdzie idziesz po wakacjach i jaki profil?
Wiec to akurat ciężkie pytanie, raczej liceum albo na profil human- prawo albo dziennikarski2. 5 zdjęć z galerii, które najbardziej lubisz
Nie chcą się załadowane ale Głównie to są moi znajomi3. Lubisz mnie?
Nie znam, ale zapraszam na priv4. Czego byś nigdy nie zrobiła?
Weszła do miejsca gdzie jest pełno owadów5. Gdzie jedziesz na wakacje?
Pewnie z 3 razy Warszawa
Grecja
Czarnogóra6. Top 3 anime
Nie oglądam7. Gdybys mógł sprawić że ktoś kogo nienawidzisz zniknie, zrobiłbyś to?
Tak8. Jak minął ci ten rok szkolny?
Bardzo szybko9. Serial vs film?
Serial10. Co sądzisz o wężach?
Mimo, że z żadnym nie miałam styczności to okropnie sie ich boje11. A nietoperzach?
Ich tez hahah12. Ulubiona potrawa?
Kocham włoską kuchnie13. Lubisz świnki morskie?
Hmmm nigdy nie miałam, ale wydają się być spoko14. Jakie masz zwierzątko?
Kota i psa15. A jakie chciałabyś mieć?
Lwa16. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Kopciuszek17. A teraz?
Nie oglądam, ale zdecydowanie muszę zacząć18. Ci sądzisz o ,, cięciu się, aby zaimponować"
Wiec tak sądzę, że to właśnie takie osoby mają problemy z głową i zamiast pomóc innym znęcają się nad nimi ponieważ mają tak nudne życie19. Płaczesz bo...?
Zazwyczaj mam zbyt wysokie oczekiwania w stosunku do ludzi i źle na tym kończę20. Morze, pole, las czy góry?
Las i morze21. Skoczyłabyś na bungee?
Jak tylko będę mogła to z chęcią22. Co oznacza miłości?
Przywiązanie do drugiego człowieka, bezwarunkową lojalność i namiętność23. Dlaczego ból psychiczny jest gorszy od fizycznego?
Ból fizyczny minie, a ból psychiczny może zostać z nami na bardzo długo24. Wierzysz w związki na odległość?
Nie ponieważ, prędzej czy później jednej osobie zabraknie czułości i może zdradzić25. Co sądzisz o plotkach?
Ludzie powinni zdecydowanie mniej mówić26. Co myślisz o tatuowaniu imienia ukochanej osoby?
Uważam, że jeśli ma się około 60 lat to jest to wyraz miłości, ale w młodszym wieku jest to nieodpowiedzialne27. Czy twoje życie ma sens?
Się okaże28. Co według ciebie jest bardziej romantyczne: lato czy zima?
Nie mam pojęcia. I tu i tu są bardzo romantyczne aspekty wiec nie umiem wybrać.29. Co byś zrobiła gdyby ostatnimi ludźmi na ziemi byłabyś ty i twój wróg?
Zabiłabym. Hahah nie no pewnie próbowałbym się pogodzić30. Co nowego u ciebie?
Mam nowych znajomych i niedługo jadę na obóz31. Jak myślisz co daje największe szczęście w naszym życiu?
Znajomi i przyjaciele32. Na co czekasz w tym momencie?
Na życie33. Jak długo jesteś w stanie wytrzymać bez internetu?
Oj krótko34. Jesteś szczęśliwa?
Znaczy są dni kiedy tak myśle i kiedy jestem załamana i kompletnie innego zdania35. Czy twoje tapety mają jakieś głębsze znaczenie?
Znaczy tam są moi najwięksi idole wiec myśle, że tak36. Chciałbyś zmienić płeć?
Nie, ale chciałbym wiedzieć co myślą37. Lubisz ciszę?
Zależy38. Co jest dla ciebie niewybaczalne?
Zdrada i czasami kłamstwa39. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?
Chwile i małe rzeczy40. Masz IBFF?
Nie41. Dlaczego ludzie się tną?
Każdy ma swój powód, ale wszystko sprowadza się do tego, że są samotni i nie mają z kim rozmawiać o swoich problemach42. Chodzisz co niedziele do kościoła?
Nie, nie wierze w Boga43. Lubisz kiedy ludzie zadają ci pytania na twój temat?
Jeśli nie są zbyt osobiste44. Nauczyciela od jakiego przedmiotu najbardziej nie lubisz?
Historii45. Chciałabyś się przepisać do innej szkoły?
Po wakacjach idę do innej szkoły46. Ilu masz szczerych prawdziwych przyjaciół?
Chyba 247. Jakiej jesteś orientacji?
Hetero48. Co sądzisz o swojej przeszłości?
Nie wiem hahaha49. W skali od 0-10 jak bardzo zależy ci na przyjaciołach?
1350. Jak nazwiesz swoje dzieci?
Nie planuje mieć, ale jeśli kiedykolwiek to chłopca Gabriel, a dziewczynkę Anastazje albo Kornelię51. Co robisz jak masz doła?
Rysuje52. Jakbyś miała się zabić jakbyś to zrobiła?
Przedawkowała albo skoczyła53. Miałaś kiedyś myśli samobójcze?
Kiedyś tak54. Często zamawiasz rzeczy przez internet?
Tak55. Co było ostatnią kupioną przez ciebie rzeczy?
Buty56. Płakała kiedyś przez faceta?
Przeważnie57. Gdzie chciałbyś mieszkać jak dorośniesz?
Anglia58. Jakie oglądasz seriale?
Oj za dużo tego59. Jakie mają imiona twoje przyjaciółki?
Ola i Paulina60. Co robisz jutro?
Nie wiem jeszcze61. Co robisz odpowiadając na pytania?
Siędzę ze znajomymi62. Jaka średnia na koniec roku?
4.7763. Chcesz przefarbować włosy?
Obecnie mam zrobione pasemka64. Jeśli chcesz mieć tatuaże to jakie?
Chciałabym, ale coś co będzie miało dla mnie znaczenie65. Daj jakiś cytat
Wejdzie w jakąś moją książkę i zobaczcie hahahah