Wiatr we włosach tańczący.
Złotego piasku błysk.
Fal błękitnych mórz cichy szum.
To już jest tych cudnych, wakacji czas.Górski potoków cudowny raj i nadmorski zapach oceanów cudnych.
Słoneczne piaski egipskich złocistych piramid i syberyjskich zimnych lodowców kraj.
Pod kocem w srebrzystą letnią noc pod gwiazdami się skryć łub słyszeć szaleństwo imprezowych głosów zewsząd.
Nadeszły wakacje - bajkowy klimatyczny czas.Z rodziną przemierzać górskie szlaki, i tą wodą źródlaną pić.
I samotnie na parkiecie tańczyć do miasta światłego wyruszyć.
Zwiedzać te potężne zabytki tajemnicze i widzieć ten wielki świat.
Opalać się w blasku słońca ciepłego nad błyszczącym lazurem basenu.
Nadeszły wakacje - jedyny taki w roku czas.Czas spowalnia w ten wyjątkowe miesiące, zegar tyka tak leniwie, że aż uśmiech na twarzy kwitnie.
Przyroda do życia się tak nagle budzi i wydaje wszędzie swe owoce wśród ludzi oraz zewsząd słychać odgłosy narodzin.
Słońce wciąż palące wigoru ciągle dodaje, a nawet pląsające krople już nie wydają się tak straszne.
Grzmot burz, co dawniej przestrach wśród maluchów budził teraz jest fanfarem do kolejnej przygody.
I słońce i deszcz i cała przyroda wiedzą że wakacji naszedł czas - więc chodź i nie martw się już.Wakacje mój miły są już!!!.
Nudy nie będzie nawet wśród ksiąg.
Wakacje w sercu budzą radość.
Optymizm żyje w nas.