Medyadaki şarkı ile okumanızı öneririm. İyi okumalar.
========
''Selam günlük, -19/05/2019-
Bugün üstümde çok iyi bir his var. Galiba onun geri dönmesi tüm bu mutluluğumun kaynağı. İki yıl önce sevgilim Mina beni bıraktı ve gitti. Ne bir haber gönderdi ne de benimle iletişime geçti. Ona çok kızmıştım. Ancak dün gözlerine bir kez bakınca bile tüm kızgınlığımın uçucu bir sıvı gibi olduğunu hissettim. Onu görünce kalbim ısındı ve sıvılar yok oldu.
Ne anladığım biliyor musun günlük? Onu hala ilk günkü gibi seviyormuşum. O da beni seviyor.
Bana üç gündür bunu söylüyor.
Günlük, bugün arkadaşlarıma sevgilimin geri geldiğini söyledim. Pek mutlu olmadılar ama. Suratlarındaki endişe kilometrelerce öteden belli olabilirdi. Neden anlamadım. Jin onu düşünmeyi kesmemi söyledi. Galiba habersizce gittiği için artık Mina ile arkadaş olmak istemiyorlar. Ama bu bencilce. Mina, biz gitsek anlayışla karşılardı. Ayrıca Jeongyeon ile Mina en yakın arkadaşlardı. Neden böyle oldu sence günlük? Aslında nedeni ne olursa olsun arkadaşlarım ve sevgilim arasında kalmak o kadar rahatsız edici olacağa benziyor ki. Bu durumdan bir an önce kurtulmak istiyorum. Jin ve Jeongyeon sinirlerini üstlerinden atınca Mina ile konuşmalarını sağlarım ve eskisi gibi dördümüz bir oluruz.
Akşama doğru günlük, mutfağıma girerken Mina'yı sandviç yaparken gördüm. Şaşırdım. Nasıl buraya geldiğini sordum. Bana kırgınlıkla baktı. Kırgınlıktan konuşmak istemedi gibi oldu ama sonra yüzümdeki merak onu üzmüş olsa gerek ki usulca konuşmaya başladı.
'Jimin sevgilim, nasıl unutursun? Gitmeden önce seninle yaşıyordum ya?'
Her dediğini anlamasam da güzelliği beni büyülediğinden hak veriyordum. Bana yalan söyleyecek değil ya.
'Anahtarın bende vardı Jimin. Gitsem bile onu hep sakladım. Hep de saklayacağım. Ayrıca sana sürpriz yapmak istedim. Açsındır diye düşündüm. Ama sen kalbimi kırdın.'
Onu üzdüm günlük. Hemen ardından kahrolmam da cabası. Mina bunu anlamış olacak ki gülümsedi ve:
'Sorun yok sevgilim. (...) Bana kilerden patates getirir misin? Kızartmasını seviyorsun. Yaparım sana.'
Ben de ona gülümseyerek karşılık verdim ve dediğini ikiletmedim.
Döndüğümde ise gitmişti. Hatta yaptığı sandviçleri bile almıştı. Buzdolabında yaptığı yiyecekler yoktu. Üzüldüm ama kızmadım ona.
Nasıl kızarım ki? Yarın geri gelecektir. Elbet bir sebebi vardır. Olmasa da sorun yok ki,onu seviyorum.''
=======
Hikaye hakkında biraz olsun fikir edinin diye ikinci bölümü hemen yazdım ve yayınladım.
Sizi seviyorum!