sette

120 22 10
                                    

Medyadaki şarkı ile okumanızı öneririm. İyi okumalar.

=======

''Selam günlük, -07/06/2019

Günlük, bugün çok uzun yazamayacağım. Sadece önemli olan iki olay var da o yüzden. 

İlki Jin ve Jeonyeon ile küstüm. Bir doktora gitmem gerektiğini zorla baskılıyorlar. Artık katlanılamaz hale geldiler. Ben de 'Asıl doktora gitmesi gereken sizsiniz. Mina geldi diyorum ancak oralı bile olmuyorsunuz. Demek gerçek arkadaş bile değilmişsiniz' dedim. Haklıyım. Değil mi? Mina kaç gündür Jin ve Jeongyeon onu kabul etmiyor diye ağlıyor. Acısını ben yüreğimde hissediyorum. Arkadaşlarımın nankörlükleri beni buna zorladı günlük. Bunu dediğimde ise Jeongyeon yine ağlamaya başladı. Delirmiş! Belli değil mi? Mina'yı kıskandı günlük. Nankörce kıskandı. 

İkinci olay ise bugün Minari bana bir mektup verdi. Tam elim açmaya gidiyordu ki açmamamı söyledi. 

Neden olduğunu sorduğumda gülümsedi ve açmam gereken zamanın şimdi olmadığını, günü geldiğinde açacağımı söyledi. Ne zaman olduğunu sorduğumda ise günlük, keçinin geldiğinde dedi. Keçi o kadar komiğime gitmişti ki gülmeden edemedim. Ancak o ciddiydi. 

Gülmeme kırılmış olacak ki bana sadece 'Unutma Jimin, keçinin geldiğinde' dedi ve içeri gitti. 

Geri gelmedi günlük. Geri gelmedi...''

hi diary-✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin