schizofrenici

140 20 19
                                    

Son bölümü lütfen şarkı ile okuyun. İyi okumalar. 

========

K-Blog 

Konu: Küvetinde intihar eden genç

Yazan: KoreanNewriter94

''Merhaba okuyucularım. Ben KoreanNewriter94. Size her daim Kore'nin trajik haberlerini bu blog yardımıyla tüm çıplaklığıyla anlattım. Hepsinde üzüldüm, gözyaşı döktüm. Ancak bunu yazarken boğazıma bir yumru oturdu. Bu beni çok etkiledi sevgili okuyucularım. 

Küvetinde ölü bulunan genç 18 yaşındaki Daegu Cheonggu Lisesi yeni mezunu Park Jimin. Bu genç intihar etti. Olayın açıklığa kavuşması için otopsi gibi şeyler yapıldı ancak bunlara hiç gerek yoktu. Çünkü intihar ettiği banyonun klozet kapağında bir günlük vardı. Sevgilisi Myoui Mina (Mina hakkında minik bilgiler: Japonya'lıdır. Jimin ile aynı okulda okuyordur.) okula geri geldiği günden beri yazmaktadır Jimin günlüğünü. 

Günlüğün başında acı çektiği için günlük yazmaya başladığı dikkat çekmektedir. Yani Jimin, sevgilisi Mina gittiği için acı çekiyordur. Arkadaşı Yoo Jeongyeon'un önerisi üzerine günlük tutup acılarını hafifletmeye çalışmaktadır. 

Jimin çok üzgün olmasına rağmen Mina günlüğün ilk sayfasında karşımıza çıkıyor ve Jimin artık üzgün olmuyor. Kızla yemek yiyorlar, akvaryuma gidiyorlar, okulda karşılaşıyorlar vb.. Kız her fırsatta oğlana onu sevdiğini söylüyor. Oğlan da keza. 

Ancak arkadaşları Mina ile konuşmuyor ve oğlana kızıp, destek almasını istiyorlar sevgili okurlarım. Ancak oğlan desteği reddediyor. 

Bir gün Mina, Jimin'e bir mektup bırakıyor. Ancak 'keçi' geldiğine açabileceğini söylüyor. Ve Jimin'i bırakıp yine gidiyor

İnternetten yaptığım araştırmaya göre keçi ayı temmuz ayı.

Zaten Jimin günlüğünde de bundan bahsediyor.

Jimin, Mina yokken büyükbabasının da onu ziyarete geldiğinden bahsediyor. 

Temmuz geliyor. 4 Temmuz 2019. Mina, geri geliyor okurlarım. Uzun olmasa da Jimin'e uzun gelen bir aradan sonra. Tekrar gideceğini söylüyor. Mektubunda yanında gelmesi için talimatlar yazıyor. Jimin, Mina onun için geldiğinden bu sefer kendinin gideceğinden bahsediyor. 

Burada günlük sona eriyor. Jimin son satırlarında bile Mina'ya aşkından bahsediyor. 

Jimin ve Mina'nın yakın arkadaşları Jeongyeon ve Jin'den (Jeongyeon'un sevgilisi) öğrendiğime göre Jimin Mina'nın yanına gitmiş...

Biliyorum, uzun hikaye. Ancak olaydaki tüm kapıları açan bir anahtar var. Şizofreni

Myoui Mina, hikayenin en masumu yani.

16 yaşındayken abisi Myoui Yoongi ile sahil gezintisine çıkıyorlar. Dönüşte abisi ve bir sokak serserisi kavga ediyor. Mina, ne yazık ki kavganın arasında kalıyor ve yedi yerinden bıçaklanarak orada son nefesini veriyor.

Sevgili okurlarım, yani Mina.

Ölü.

Jimin'in büyükbabası Park Jin Young

2014 yılında kanserin pençelerinden kurtulamıyor ve ölüyor. 

*

Jimin, şizofreni hastalığına yakalanıyor ve Mina'nın ölmediğini sanıyor. 

En sonunda ortada bir mektup bile olmamasına rağmen talimatlara uyuyor, intihar ediyor. 

Tanrı bizi korusun.

-KoreanNewriter94

========

Diğer bölümü de okuyun lütfen :)

hi diary-✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin