Medyadaki şarkı ile dinlemenizi öneririm. İyi okumalar.
=======
''Selam günlük, -30/05/2019-
Jeongyeon ile kavgamızın üstünden iki gün geçti günlük. Buraya yazamadım çünkü Mina ile takılıyorduk. Onunlayken her şeyi unuttuğumu söylemiş miydim?
Sabah uyandığımda Mina yatıyordu. Okula gelmeyeceğini söyledi. Hastaymış. Ben de anlayışla karşıladım. Sonuçta ben iyi biriyim. Değil mi? Anlayışla da karşılamam gerekirdi.
Okula gelip ne yaptığımı yazmayacağım. Aynı sıkıcı şeyler. Ama yazmaya değer bir şey var. Jeongyeon ile Jin hararetlice tartışırken onları dinledim günlük. Belki hoş değildi yaptığım ama kendime engel olamadım diyelim.
Jeongyeon o kadar kızgın konuşuyordu ki bir an Jin'e saldıracak sandım günlük. Ne olduğunu merak etmeye başladın değil mi? O halde anlatayım.
Jeongyeon'un konuşmasına sonradan kulak misafiri olduğum için ilk konuyu bilmiyorum. Ancak tahmin ediyorum ki konu benimle alakalı. Jin o kadar mutsuz bakıyordu ki dokunursan ağlayacaktı belki. Lafının sonlarına doğru Jeongyeon ağlamaya başladı günlük. Hıçkırarak hemde.
Hiçbir şeyin onu üzmeyeceğine inanan Jeongyeon, küçük bir çocuk gibi ağlıyordu. Ağlarken ne sayıklıyordu biliyor musun günlük? Çok kızdığım cümlelerdi onlar aslında. Sana bu anımı anlatıyorum. Biliyorum fikir vermeyeceksin ama içimi rahatlatsan yeter. Sırlarıma ortak olarak yani.
Uzatmaya başlıyorum, biliyorum. Park Jimin, dünyanın en gereksiz insanı belkide. Kendim yani.
Her neyse günlük. Jeongyeon dedi ki 'Mina, Jimin'i öldürüyor. Baksana haline Jin! Bir şeyler yap! Bir çare bul!' diye bağırdı. İçimde o kadar kızdım ki Jeongyeon'a saldıracaktım belki de. Bunu nasıl derdi günlük? Mina'ya olan aşkımı en iyi o biliyor. Bizim aramızı da yapan oydu diyebilirim.
Jeongyeon değişmiş günlük. Jin ise pısırıkça ondan korkuyor. Bunu gördüm gözlerinde.
Jeongyeon, Mina ile bizi ayıracak.''