017 ; pitsalle?

669 90 52
                                    

jparkkihalli
bruh

jkyeehaw
??

jparkkihalli
haluisitko illemmal lähtee
pitsalle? taehyungki tulis 🍕

jkyeehaw
et sitte voinu tätä vaa kuiskata,
ku oon sattumoisin sun vieressä XD
mutta JOO oon messis 🍕🤠

jparkkihalli
JES 🍕🍕🍕🍕🍕🍕
no mutku toi räkäne opettaja
ois kuitenki kuullu, jos oisin kuiskannu

"Park Jimin! Onko sinulla siellä puhelin käytössä?" äidinkielen opettajamme huusi luokan edestä, korjaten samalla lasejaan nähdäkseen paremmin.

"Eipä tainnut tuokaan sen parempi idea olla", kuiskasin Jiminille, joka tuijotti silmät pyöreinä opettajaa nolostuneena.

Vedin kengät jaloistani ja viskaisin ne hätiköidysti keskelle meidän eteisen mattoa. Uskokaa tai älkää, mutta ne toivat juurikin siinä kohtaa eteiseemme mukavan tunnelman, jalkahien hajun ja kengänpohjista irtoavan hiekan kera.

Laahustelin kohti keittiötä, jossa äitikin näytti olevan. Hän istui ruokapöydän ääressä teekupposen ja uusimman naistenlehden kanssa. Olen aina miettinyt, että mitä ihmeellistä niissäkin lehdissä on.

"Mites koulupäivä meni?" äiti kysyi lehtensä takaa, kun minä kotiin etsiä jääkaapista minun appelsiinimehua.
"Ihan ok, niin kuin aina", vastasin, kun etsin vieläkin lempi mehuani. "Ahaa! Löysinpäs!" horisin itsekseni, kaataen samalla jääkaapista löytynyttä aarretta lasiini.

Kulautin appelsiinimehun kurkustani alas ja olin lähdössä keittöstä, kunnes muistin mitä minun piti sanoa äidilleni.
"Hei äiti! Meen tossa illemmalla Jiminin ja Taehyungin kanssa pitsalle, niin käyhän se sulle?"

"Kyllä se käy, kunhan et ole kovin myöhään!"

✧ ✧ ✧

apua lukeeko tätä enää kukaa :0

anteeks kauheesti, että en oo
KUUKAUTEEN julkassu mitään :(
motivaatio ollu vaan niin nollassa,
että huhhuh.

kyllä tää kirja tästä vielä lähtee
rullaamaan.
i promise !

iida

abderiitti | taekookWhere stories live. Discover now