004 ; puupää

754 77 23
                                    

taeqh kirjoitaa..

Hämmennyin hetkeksi. Miksi hän minulle kirjoittaisi, kun emme edes tunne toisiamme?Ajattelin kuitenkin, että hän on varmaan vain vahingossa alkanut kirjoittamaan minulle, kun olisi pitänyt kirjoittaa jollekkin muulle. Kaikille on varmasti joskus käynyt niin vai olenko minä vain ihan puupää? Veikkaisin jälkimmäistä.

Käännyin sängyssä toiselle kyljelle ja laskin hetkeksi puhelimeni patjalle, kunnes se taas värähti uudesta ilmoituksesta.

taeqh lähetti sinulle chatin!

Mitä tämä nyt on?
Ehkäpä hän on edelleenkin ajatellut, että olen joku toinen ja näinpä lähettänyt viestin. Noin minäkin olen tehnyt, yllätys. Toivottavasti joku muukin.
Olen kuitenkin aika utelias, joten tottakai minä menen katsomaan, mitä hän sinne chattiin laittoi. Sitten minä voin sanoa hänelle, että chatti tuli väärälle henkilölle, vaikka se vähän noloa onkin.

Avasin Snapchatin ja painoin keskustelusta.

taeqh
moi

jkyeehaw
moi?

Epäröin hetken vastaisinko ollenkaan, mutta en minä voinut häntä ignooratakkaan, kun en usko, että hän noin yksinkertaista viestiä väärälle henkilölle laittaisi, ellei hän nyt ole yhtä tyhmä kuin minä. Sellainen kyllä ei voi olla mahdollista.

Minä vastasin hänelle noin kymmenen minuuttia sitten, eikä hän ollut vieläkään katsonut koko chattia. Ehkäpä hän tajusi viestin tulleen väärälle henkilölle, kun hän näki, että tälläinen ihme hyyppä vastasi hänelle takaisin, eikä sitten viittinyt edes avata chattia.

Minä en jaksanut sen takia valvoa yhtään enempää niin päätin tuikkasta puhelimeni laturiin ja alkaa nukkumaan. Sekään ei mennyt kovin mahtavasti, koska olin juuri nukahtamaisillani, mutta sitten tajusin etten laittanut aamulle herätystä. Olisin minä voinut sen kyllä jättää laittamattakin ilomielin.

✧ ✧ ✧

oikein mahtavaa pääsiäistä teille ¡!

mä koitan saada näitä lukuja
teille joka toinen päivä ja
nyt ku on loma niin saan näitä
varastoonki valmiiks :Dd

iida

abderiitti | taekookDonde viven las historias. Descúbrelo ahora