Kalktigimda okula daha 40 dk vardi. Hizlica hazirlanip erken cikayim okulda yemek yerim dedim. Hemen bunlari giyinip ciktim.
Kantine gittim bir tane sosisli pogca bir tane de yanina sekerli kahve aldim ve bos olan bir kamelyaya oturdum. Bir yandan telefina bakip bir yandan da yemeklerimi yiyordum. Ki masada bir el gordum.
Cocuk(c): kalk.
Lisa: ciddeb mi bende neden hic aksiyon yasamiyorum diyordum.
C: dogru ilk ke dimi tanitayim ben. Jungkook simdi kalk.
Lisa: adini sordugumu hatirlamiyorum.
Jk: bak burasi ben ve arkdaslarimin yeri. Yoksa digerleri gibi bir sonun olur.
Lisa: neymia digerlerinin sonu.
Jk: rezil ederim seni.
Lisa: tamam. Hadi edersin baska zaman git.
Jk: kizim bela misin.
Lisa: yeri geldiginde.
Cocuk pogcayi aldi ve agzima zorla soktu.
Jk: badi bak yemeginde bitti kalk.
Lisa: daha kahvem var.
Jk:uzerine dokmemi istemiezsin bence.
Lisa: dogru istemem.
Jk: ne kadar terbiyesizsin. Senin annen baban sana nasil egitim verdi kiz dedigin kibar olur.
İste o an gozlerimden yaslar aktigini hissettim.
Jk: nevar. Simdide masum kizi mi oynuyorsun.
Lisa: ...
Sadece sessizce gozunun icine bakip agladim sonrada kalkip kosarak kizlar tuvaletine girdim.
İceriye dogru sesler geldi. 3 tane kiz iceriye girdi.
Uzun kiz: sen nasil benim sevgilimle ayni havayi solarsin.
Diye ustume yurudu. Sonra elindeki suyu uzerime.bosaltti.
Sadece bakmakla yetindim. Elini siklatti kizlar dedi. Yanindakiler gulmeye basladi.
Uzun kiz: ha bu arada ben tzuyu. Bunlar momo ve sana. Sen?? Neyse ada gerek yok. Ezik kiz.
Dedi ve cikti sirilsıklam ve gozleri kizarik bir halde felaket gorunuyordum. Derslere girmedim gon boyu tuvalette kaldim. Okul cikisi hala islaktim hic disari cikmadigimdan kurumamistim. Ama eve gitmeliydim. Okuldan en gec cikmaya karar verdim. Kimsenin beni gormesini istemiyordum. Herlesin ciktigina emin olduktan sonra kosarak disari cikti tam eve gidecekken bir bedene carptim