Telefonumu kapatip yatagima yattim. Ve uykya daldim. Sabah kalktigimda okula 20 dk vardi hemen sunlari giyip ciktim.
Kantinden yine favotim olan sosisli pogca ve cikolatali sut aldim. O cocuklarin masasi yine bostu. Onlardan korkmuyordum. Ama o cocukla bir daha konusmak istemiyordum. Yakin bir banka oturdum. 5-10 dk sonra o cocuk ve arkadaslari geldi. Cocuk bana bakti ve arkadaslarinin yanina oturdu. Takamdim ve biten sutumu cop kutusunu atarken sosidli pogcamin son isirigini aldim. Sinifa dogru cikarken rose ile karsilastim. İyi olup olmadigimi sordu. Bende basimla iyi oldugumu yansittim. Sinifta siramiza oturduk. Ben rose ye soyleyip tuvalete gittim. Tuvalette o cocugun sevgilisi agliyordu. Tuvalete girdim ve ciktim. Beni fark etmise benziyordu.
Tzuyu: her sey senin yuzunden oldu. Bu iguana suratinla sevgilimi kendine asik ettin. Senin yuzunden benden ayrildi.
Lisa: ben kimseyi kendimie asik falam etmedim. Aramizda arkadaslik dahi yok. Sevgilinin seninle neden ayrildigi hakkinda hicbir fikrim yok. Be inan ki sen iguana suratliain ben degil.
Dedim ve ellerimi yikayip ciktim. Derse girdim. Ogretmen sirular falan soruyordu ben ise arka siralarda birinde oturdugum icin (yer degistirdi) uyukluyordum. Yan siramda o cocuk ve yanin da cep boy arkadasi oturuyordu. Kafami siraya gomup uyudum herkes cikmis olmali ki beni biri uyandiriyordu o cocuk.
Jk: kalk hadi.
Lisa: neden ??
Jk: cunku okul bitti. Bugun cumaydi ve eger hemen cikmazsak okulda kalicaz.
Lisa: sen cik. Ben cikarim arkandan.
Jk: kapilar kapanicak hadi.
Lisa: ya tamam. Esyalarimi topliycam ne kadar sorun ettin.
Jk: off.
Esyalarimi toplayip asagi indik. Ama sorun sutdu kapilar kapanmisti.
Jk: ben demistim. Ne yani bir geceyi seninke ayni artamda mi geciricem.
Lisa: o zman benimle ayni sinifta yatma.
Ben sinifa cikarken arkamdan geliyordu. Cantami sirama biraktim ve spor salonuna dogtu indim hala arkamdan geliyordu.
Jk: sey adin neydi??
Lisa: adim lisa.
Jk: sey lisa ben cidden ozur dilerim. Ailenin iyle oldugunu bilmiyordum.
Lisa: bilemezdin zaten kimse bilemez. Ama boyle konusmaman gerekirdi.
Gozlerim coktan dolmustu. Ama guclu duramliydim onun yaninda aglamamaliydim. Spor salonundaki minderlere baktim. Anlasilan bugun bir sinifin bedeni vardi ve sagolsunlar ayakkabi ile girmialerdi. Bereden anladigimi merak edersrniz. Minderlerin neredeyse hepsi camurluydu. Sadece bir tanesi i da en buyugu temizdi. Pekala deyip onu cektim. Bu sirada jungkook elinfe buyuk bir battaniye ile geldi iki.tanede yastik vardi elinde.
Lusa: nerden buldun.
Jk: dolabimdan. Ben arada sirada derslerde uyukladigim ya da cok sık hastalandigim icin okul ders saatlerinde uyurum. Normalde bir yadtiga kafami koyup diger yastiga sarilirim ama sanirim bu gun sen yaticaksin.
Lisa: tesekkur ederim.
Yastiklari spor minderine koydu ve yatti telefonunu acti ardindan birine mesaj atti sonrada uyudu. Bende teyzeme mesaj attim. Mesajim su sekildeydi.
Telefonumu kapattim ve aglamaya basladim bunu cogu gece yapardim aklima ailem gelirdi. Ve jungkook uyudugu icin beni gormicegi icin rahat rahat agliyordum.
Bir sure sonra jk bana sarildi. Ve birseyler dedi.
Jk: Ağlama.