1

125 6 7
                                    

Lisa..

Kisa kesicem mukemmel bir cocuklugum vardi bir ayrinti disinda. Annem ile babam bir trafik kazasindan vefat ettiler ve bende teyzem ve anneannnemle birlikte yasiyorum. Hemen oyle uzulmeyi onlar mukemmel insanlar. Neyse ben yine hazirlaniyordum ama bu normal bir hazirlanma degil lisenin ilk gunu 9. Sinifa basliyorum ve dersin baslamasina 10 dk var. Ev ile okul yakin bu yuzden sansli sayilabilirim. Neyse hazirlandim ve bunlari giyindim.

Okulumuzun kiyafetleri serbest bu arada

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okulumuzun kiyafetleri serbest bu arada. Kosarak okula gittim. Yanima sadece cuzdan ve telefon aldim. İlk gun sonucta. Hemen sinifimi ogrwnip yukari ikinci kata ciktim. Cikarken bir kiz merdivenlerde agliyordu. İlk once bisey demek iatemedim fakat vicdanima yenik dusup sordum. 

Lisa: sey iyi misin??

Kiz: degilim.

Lisa: sorun nedir.

Kiz: okula girer girmez telefonun calfi arayan babamdi. Halam vefat etmis. Kalp kirizi gecitmis.

Lisa: desene ortak yonlerimiz var. Uzulme bunlar gelip gecici seyler. Benimde annrm ve babam brn 10 yasindayken trafik kazasinda vefat ettiler. Bu arada adim lisa seninki??

Kiz: adim Rose.

Lisa: hangi siniftasin??

Rose: 9-E

Lisa: bende gel gidelim.

Rose: tamam.

Sinifa girdik herkes kafasina gore biyerlere oturmustu. Bizde bos olan cam kenari 3. Siraya oturduk.

Hoca gurdi ve kendini tanitmaya basladi.

Hoca: selam cocuklar. Ben edebiyat ogretmeninizim. İsimim Sue. Evet simdi herkes adini soylesin bende aklimda tutmaya calisayim.

Herkes adini sayiyordu. Rose dikkatle duvar kenari son sirada ituran cocuga bakiyordu.

Sira bize geldi.

Lisa: Adim Lisa.

Rose: bende Rose.

İnsanlar adini soyluyordu bende camdan yan evdeki balkonda tiaortleri kurumasi icin balkona asan teyzeyi izliyordum snsn.

Rose: ogrendim yes.

Diye fisildadi.

Lisa: neyi.

Rose: cocugun ismini.

Lisa: Neymis.

Rose: Jimin. Ahh fazla yakisikli.

Lisa: Umrumda bile degil. Hem su mu??

Rose: yha lisa rezil olduk gordu bizi.

O sirada.

Jimin: knk bu kiz biye beni gosteriyo lan.

Jk: o yeri gosteriyodur uzerine alinma. Sjhdn

Jimin: gerizekali. Hshdh

Kizlarda.

Lisa: aman ve nolcak. Kiz k cok kisa. Eger sevgili yapardan ilk gunde tebrik edicem.

Rose: birbirimizi tanimaliyiz.

Lisa: haklisin.

Gun hizla gecti. Eve geldim teyzem bana mukemmel bir ogle yemegi hazirlamisti. Yanaklarindan opup yemege basladim. Kalkinca anneannem ile teyzem avmye gideceklerini gelmek isteyip istemedigimi sordu. İstemedigimi yorgun oldugumu belirttim. Onlar gidince biraz dizi izlyim dedim. Ama kendimi fazla kaptirmisim saat 23.35 gibi uyudum. 

DOLAR $ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin