6

42 3 1
                                    

Eve hemen gitmistim teyzemle anneanenme gorunup hemen odama gittim. Sunlari giydim ve ciktim.

Okulun onune gittigimde jungkook orda banka oturmus egilmis telefonuyla oynuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okulun onune gittigimde jungkook orda banka oturmus egilmis telefonuyla oynuyordu. Boyle giyinmisti.

Sevimliydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sevimliydi. Yanina gittim beni fark etmesi uzun surmedi.

Jk: nereye gidelim??

Lisa: fark etmez.

Jk: gel ozmn.

O gidiyirdu bende arkasindan. Sonra cebinden bir arabanin anahtarinincikardi. Ve kilit acma dugmesine basti. Cok guzel siyah bir arabaydi.

Lisa: tek bir sorum var.

Jk: sor.

Lisa: sen daha 15 yasinda degil misin??

Jk: evet. Haa araba. O babamin bana aldigi araba normalde kullanmama oek izim vermez ama ben aliyorum. Bazen .

Lisa: bir soru daha. Ölmeyiz dimi.

Jk: tabiki ölmeyiz djdnd.

Lisa: iyi peki tamm.

Diyip bindim.

Guzel bir cay bahcesine geldik. Girer girmez jungkook oradan sotunlu kisilerle selamlasti.

Garson: buyrun jungkook bey ne isterdiniz??

Bana bakti fark etmez gibisinden kafami salladim.

Jk: himm. Ozmn sen bize iki kisilik notmal kahvalti koy. Eger bisey istersek soyleriz.

Garson: peki. Jungkook bey.

Garson gittikren sonra birikmis sorularimi sordum.

Lisa: bu adam sana niye bey diyo. Oldu olucak kralimiz falan desin.

Jk: o babam.

Lisa: anlamadim.

Jk: babam buranin sahibi.

Kafamla onay verdim. Bir sure sonra kahvalti geldi. Hersey cok guzel gozukuyodu.

Garson: efendim farkli biseyler ister misiniz??

Bana bakti.

Lisa: sey aslinda ben cay icmiyorum. Onu cikolatali sutle degisturebilirmiyiz??

Garsin: tabiki baska??

Jungkook yine banabakti sırıtıyordu.

Lisa: yok sagolun. Tesemkur ederim bu arada.

Garson: gorevimiz bu arada cok kibarsiniz.

Lisa: ya sagolun.

Cayimi alip gitti. O sirada jungkooka baktim ve soyle dedim.

Lisa: gulmekten ve kendimi sıkmaktan yanaklarim agridi. Bi an hic gitmiycek sandim.

Sırıtmasi kahkaya dondu.

Jk: burda dogal davranabilirsin dedim ya mahkemelik olmazsin.

Bende guldum.

Sonra sutum gelsi ve kahvaltiya basladik. Bittikten sonra cantamdan cuzdanimi almaya yeltendim.

Jk: iyi misin?? Babamin diyorum. Tabiki ödemiycem. Hele sen hic ödemiyceksin. Benim yanimda hic.

Lisa: ama..

Jk: hadi gel.

Lisa: nereye.

Jk: jimin kendine sevgili yapmis.

Lisa: ne??

Jk: ne oldu.onu mu sseviyorsun.

Lisa: hayir onu sevmiyorum.

Sevmiyordum ama rose seviyordu. Eger ben onun sevgilisiyle samimi olursam roseyi satmis gibi olucaktim. Konusmamaya calistim.

Jk: tamam hadi gel gidelim.

Jiminlerin yanina vardik birde ne goreyim??


DOLAR $ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin