Ona sasirmis bi sekilde baktim. Bende ona sarildim. Cidden icimin rahatladigini hissediyordum. Sanki o herkesten daha onceden beri bana destek olan kisiydi. Su an daha dun kavga ettigim kisinin kollarinda agliyordum. Cidden sacmaydi ama iyi geliyordu.
Jk: daha iyi misin??
Lisa: evet. Ama ben hafta sonumu okylda gecirmek istemiyorum.
Jk: onu dusunum prenses.
Lisa: prenses??
Jk: prensesler aglamaz. (Sarki: princess don't cry)
Lisa: tesekkkur ederim. Bu arada hala beni rezil etmede kararli misin??
Jk: sanirim bir prenses rezil olsa bile güler. Ama hayir etmiycem. Bu arada cikmanin yolu soyle. Yarin sabah ineklerin gittigi hafta sonu ders kurslari var. Sabah saat 7 gibi baslar. Alarm kurucaz 6.50 gibi kalksak olur. Sonra onlar girerken saklanicaz sonra cikicaz ve ben seni kahvaltiya goturucem.
Lisa: bu tipimle mi?? Fikrin guzelmis kahvalti fikrinide sevdim ama bu tipimle olmaz.
Jk: ne gibi??
Lisa: himm mesela altimda esofman var.
Jk: ee
Lisa: eesi mi var. Disarida berkes suslenirkwn boyle gidemem. Hemde teyzemlere bi gozukmem lazim.
Jk: tmm nerde bulisiruz.
Lisa: okul kapisinin onunde.
Jk: kabul. Hadi. İyi geceler.
Lisa: iyi geceler.
_____________________SABAH
_____________________Jk: hadi kalk artik. Saat 6.50.
Lisa: kalktim.
Jk: ben siniftan cantalarmizi aldim burada bekle yastiklari ve battaniyeyi dolabima koyayim
Koyup geldi. Bendeo sirada minderi terine koydum.
Jk: simdi benimle gel.
Beni zemin kat merdiveerinin altina goturdu sessizce bekledikten sonra sesler geldi kilit sesleriydi beklemeye devam eftik hemen ciksaydik cok dikkat cekerdik. Ogrenci sesleri gelmeye basladigi zaman disari ciktik. Kendimi oyle eahatlamis hissediyordum ki. Farkinda olmadan jungkooka sarildim.
Oda bana sarildi.
Lisa: s-sey ozur dilerim. Mutluluktan oldu.
Jk: sorun degil sen hep mutlu ol.
Lisa: anlamadim.
Jk: bosver.
Lisa: tamam. Ben ustumu degistirmeye gidiyorum.
Jk: tamam bende gideyim. Yarim saat sonra burda ??
Lisa: anlastik.