Temný svět

3.1K 201 27
                                    

Přemístili se do temného světa. Loki náraz ustál ale ta dívka spadla na zem. Loki zvedl ruce a začal čarovat. Ne teď ho už Heimdall nenajde. Dívka zvedla hlavu a promluvila.

"Prosím neubližujte mi."

"Ticho."

Zavrčel a jedním kouzlem připoutal její ruce k svojí levačce.

"Co... Co mi chcete udělat?"

"Řekl jsem ticho ženská!"

Zatáhl za řetěz a ona vstala. Další asi hodinu šli mlčky. Hrobové ticho přerušil až Loki.

"Jméno."

Nechápala.

"Prosím?"

"Tvoje jméno ženská!?"

"Aqua. Aqua Wiesonová."

Loki se zamyslel.

"Aqua... To je voda ne?"

Přikývla. Její matka měla dost divné nápady. Třeba její bratr se jmenoval Viento,vítr.

"Já jsem Loki."

Pak pokračovali mlčky. Asi po půl hodině Loki znovu promluvil.

"Ne nezabiju tě."

"Aha dík."

"Ne teď."

Vytřeštila oči. On se otočil a zašklebil se.

"Jsi moje rukojmí tak co čekáš?"

Dál už nikdo nepromluvil. Až do soumraku,kdy už Aqua dál nemohla. Podlomily se jí kolena a ona spadla na zem. Loki se otočil a nevrle pozamenal

"To si děláš srandu?"

"Ne ale jestli chceš jít dál budeš mě tu muset nechat nebo mě zabít."

"Ta druhá možnost je lepší. Ne dělám si srandu dojdeš támhle do té jeskyně?"

"Jo."

Když tam došli Loki kouzlem rozdělal oheň a sedli si. Loki chytil nějakou veverku a opékal ji. Aqua tam seděla a propalovala ho pohledem. Loki si zoho všiml a zasmál se.

"Já nekoušu."

Aqua se usmála.

"Říká muž který mi vyhrožuje smrtí."

Zasmáli se.

"Já ti nevyhrožuju smrtí."

"Ne,vůbec."

"Hele je to moje povinnost,jsem tvůj únosce."

V jeho očích nebyla ani špetka humoru. Šel z něho strach. Dal jí do ruky kus masa a poručil.

"Jez."

Všechno snědla s pak si lehla. Bála se jo a tak usla až ve chvíli kdy si byla jistá že spí. Uteče zítra.

Stockholmský syndromKde žijí příběhy. Začni objevovat