Mezitím na Asgardu:
"Pane přišla matka té dívky co ji Loki unesl."
"Dobře,at jde dál."
Odin seděla na trůně a proklínal Lokiho.Měl ted hodně problémů,hlavně na něj všichni tlačili at se znovu ožení a ted musí řešit i Lokiho.To se nemůže chovat normálně? Do místnosti vstoupila starší žena,přesto vypadala velmi dobře.V očích měla slzy.Přistoupila,poklekla a promluvila.
"Pane mé jméno je Angel.Moje dcera,Aqua byla unesena vaším synem."
"Omlouvám se."
"Ne pane já vím že to není vaše chyba,jen jsem se chtěla zeptat zdali nemáte nějaké informace."
Odin si povzdechl.Ne nemají žádné informace.Loki je moc opatrný než aby se nechal chytit.Chytí ho až sám bude chtít.To jí ale přece nemůže říct.Nemůže jí říct že její dcera je možná po smrti.
"Pátrání pokračuje,ale zatím jsme moc nepostoupili."
Přikývla a chtěla odejít.Odin ji ale zastavil.
"Nechcete zůstat tady? "
"Přikývla.
"Jsem vdova,můj syn je v armádě a moje dcera..."
_____________________________________________________________________________
Temný svět:
"Lezeš mi na nervy ženská.To už je dneska třetí pokus o útěk.Fakt to se nemůžeš chovat normálně?"
Loki si povzdechl a ona protestovala.
"Normálně? Tak schválně jak by ses na mém místě choval ty?"
Tu otázku nechal bez odpovědi.Zato se najednou ozval výstřel který minul jeho hlavu o pouhé centimetry.Přitiskl se ke skále a naznačil jí at je zticha.Vtom se ozval hlas.
"Loki Laufeysone,já Mandreith jsem tu abych tě zabil.Vylez a neschvávej se."
Aqua se na lokiho podívala a on jí ukázala že má zůstat tam kde je.Pak se otočil a vystoupil z úkrytu.
"Proč mě chceš zabít?
"Protože jsi zradil Malekhita.A to se trestá."
"Hmm.."
Zamyslel se a jedním pohybem ruky zabil všechny stráže. Mandreith se ale ohnal oštěpem a ten se Lokimu zabodl do hrudi.Loki po něm však mrštil kouzlo a zabil ho.
Aqua se rozběhla k Lokimu.Najednou jí bylo jedno že je to její únosce.
"Ne Loki neumírej,prosím."
ČTEŠ
Stockholmský syndrom
FanfictionStockholmský syndrom je syndrom rukojmího,který začne postupně víc a víc rozumět svému únosci. Ona je obyčejná Asgarďanka,on Loki uprchlík a nejhledanější muž ve vesmíru. Jak to bude?