...
Şimdi aynı şeyleri ben de mi yaşayacağım.
...
Birden sofradan kalktı ve salona gitti. Eveeet şimdi kafamda iki soru dönüp duruyor. Birincisi ciddi ciddi aynı şeyleri bana da yaşatacak mıydı?!İkincisi ben nasıl kendi başıma kalkacağım?Suga'nın ağzından...
Onun yüzünden olanlar tekrar aklıma geldi. Jimin'in kardeşime yaptıkları, son kardeşimi gözümün önünde acı çektire çektire öldürmesi... Ve ben ağlayıp bağırmak dışında bir şey yapamadım. Ama bunun acısını alacağım.Önce ruhsal olarak, sonra bedensel olarak bu acıyı sevgilisine yaşatacağım...
Y/N'nin ağzından...
(şu kıza bir isim bulalım artık ya. Benim aklıma bir şey gelmiyor. Yani siz seçin. Ama Soomin nasıl olur? )
Yarım saattir gelmesini bekliyorum. Benim kendi başıma gidemeyeceğimi biliyordur değil mi? O kadar aptal olamaz herhalde.
Birden mutfağa geri geldi.
S-Arkadaşlarım gelecek. Sen de yanımda duracaksın. Odaya giymen için elbise bıraktım. Şimdi seni odaya çıkartacağım. Üstünü değiştir ve inebilirsen bir zahmet kendin aşağıya in.
Demişti donuk bir ifade ile. Neymiş efendim "bor zohmot kondon oşoğo on" miş hıh. Bunu tabii ki de içimden demiştim. Ben yukarıya nasıl çıkacağımın derdindeyim bunun derdi kendin in.!Y/N-Ben istemiyorum. Yukarıda uyuyacağım.
S-Sana isteyip istemediğini soran oldu mu?Şimdi dediklerimi yap. Eğer kendin inmezsen BEN zorla indiririm.Tam. Ağzımı açıp cevap verecekken sabah yaptığı gibi yine dudaklarıma yapıştı.. Ahh bunun derdi ne?!Ben onu ittirmeye uğraşıyordum. Ama işe yaramadı.Bacaklarımı zorla beline doladı ve ellerini kalçama koydu. Tam uzaklaşacağım sırada bir elini kalçamadan enseme götürdü. Kapıya doğru ilerliyor ilerlemeye başladı. Odaya gelince beni yatağa yatırdı ve üstüme çıktı. Sonra birden kalktı ve komodinin üstündeki elbiseyi aldı.
S-Ya daaaa vaz geçtim. Ben giydireceğim.
Üstümdekileri çıkarttı ve elbiseyi giydirdi. Siyah baya kısa ve dekolteli bir elbiseydi. Elbisenin fermuarını çekerken enseme yaklaştı... Boynuma üfleyerek konuşmaya konuşmaya başladı.
S-Sen de iyice iyice alıştın seni giydirmeme.
Dedi sırıtarak. Sonra odadan hızla çıktı. Cidden amacını çözemedim. Hem eziyet edeceğim diyor hem de bir yandan iyi davranıyor. Where is the amaç??? {Eveeet süper zekalı yazarınız MÜKEMMEL ingilizcesini konuşturdu. Alkış lütfen fjfjfjfjfjfj}
Aşağıdan sesler gelmeye başlayınca arkadaşlarını geldiğini anladım. Yavaş adımlarla merdivenleri indim. Salonun girişine geldiğimdeX-Waoo. Hyung bulmadın bulmadın bulunca da tam bulmuşsun.
Q-Bu ne be? Şimdi Suga hyung'un şeysi bu muymuş?
Dediğinde yanındaki ensesine vurdu.
Z-Salak öyle mi denir. Yenge diyeceksin yenge.Dediğinde tam ağzımı açacağım sırada Suga lafa atladı.
S-Eeee. Ne diye dikilip duruyorsun? Yanıma gelsene.
Dedi. Gelmeyince göz devirip kolumdan tutu ve beni kendine çekti. Ve kucağına oturmamış sağladı. Kalkmak için debelendiğimde sadece benim duyabileceğim şekilde
S-Aaahh. Fazla kıpırdanma. Yoksa çok kötü şeyler olacak.
Gözlerimi iyice açıp suratına baktım.
S-anlatmama gerek yok bence. (anlatmaya gerek yok.Görüyorsunuz lgşglf ay çok klişe oldu. Ama neyse )
Anında ne kıpırdandım ne de konuştum. Sonra salondaki tanımadığım 5 kişi konuşmaya başladı.
X-Durun kendimizi tanıtalım. Ben Taehyung. Ama sen Tae de.
S-Tae seni gebertirim.
T-Tamam bir şey demedim ya.
Q-Ben Jungkook.
Z-Ben Namjoon.
Y-Ben Hoseok.
R-Ben Jin.
Tam ben de adımı söyleyecekken...
S-Y/N benimle mutfağa gel.
Mutfağa gittiğimizde buzdolabını göstererek konuşmaya başladı.
S-Dolapta içki var. Onları bardaklara doldur ve getir.
Tam kapının önünde durdu ve devam etti.
S-Kendine de koy.
İçkileri koyup içeriye girdim. Hepsinin içkisini verdim. Bir tek Suga'nın içkisi kaldı. Suga'ya doğru ilerlerken biri bana çelme taktı ve Suga'nın üstüne düştüm. Ama içki dökülmemişti. Kafamı kaldırıp Suga'ya baktığımda...Kkkkkk acaba ne oldu? 😂😂Evet bana istediğiniz kadar sövebilirsiniz. Jdkldld
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi'nin Kölesi (+18)~{tamamlandı ✔✔}
RandomKaplan olmak için doğmuşum yani bir it gibi yaşayamam Mr. Swag