Olamaz

15.5K 451 438
                                    

Medya~
Abi ÇOK PON-ÇİK-LER~

Yoonseok severim ama daha çok Yoonmin. Peki ya siz?

Neyse hikâyeye geçelim

...

Zaten yorgundum bu yüzden kendimi uykunun nazik kollarına bıraktım.
...

~Suga'nın Ağzından~

Sabah uyandım ama gözlerimi açmıyordum (onu ben de yapıyorum. İyi geliyor hjhj) sonra kollarımın arasında bir kıpırtı hissettim. Bu ne ya? (acaba ne seni gidi zarhoş hjhj) Gözlerimi hafiften aralayıp baktığımda Y/N vardı. Bu neden benimle beraber uyumuş. Fırsatta ziyade onu incelemeye başladım. Boynunda morluklar vardı. Aaah bunları ben mi yaptım?(yok dedem yaptı) boynuna bakmayı kesip bu sefer yüzünü incelemeye başladım. Yüzünün de bazı yerlerinde morluklar vardı. Neden içim yanıyor? Ama bunlar güzelliğini örtemiyordu. Aah ne diyorum ben ya?! Kendine gel Yoongi. Umarım düşündüğüm şey değildir. Olamaz. Ona aşık olamam. Bunları düşünürken hâlâ yüzüne bakıyordum ve yüzlerimiz birbirine çok yakındı. Gözlerini yavaş yavaş açmaya başladı. Sanırım bu pozisyonda olmamız onu şaşırtmıştı çünkü gözleri yerinden çıkacak gibiydi Kkkkkk. Ve çok tatlı görünüyordu. Ah ne diyorum ben ya?! Hemen kendime gelip yatağın kenarına oturdum.

~Y/N'nin Ağzından~

Uyandığımda bulunduğumuz pozisyondan dolayı şok oldum. Suga'nın kolları belimdeydi ve Suga beni izliyordu. Birden yataktan kalkıp yatağın kenarına oturdu.

S-Neden benim odamda uyudum? Senin odan yan tarafta.
Y/N-şeyyy ben-
S-AĞZINDA GEVELEYİP DURMA VE SORDUĞUM SORUYA CEVAP VER?! NEDEN BENİM YANIMDA UYUDUN?!

Bağırdığı zamanlar çok korkuyorum. Şimdi de olduğu gibi ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Dolu gözlerim ve titrek sesimle konuşmaya başladım.

Y/N-Sadece sen dün gece eve geldiğinde sarhoştun ve beni odaya götürdün. Sonra da beraber uyuyalım dedin. Ben de-
S-Aah boşver hadi aşağıya inelim. Hizmetçiler kahvaltıyı hazırlayıp gittiler.

OHA lan evde hizmetçiler mi vardı? Ben niye şimdiye kadar hiç görmedim?

Neyse aşağıya indik. Hakkını vermek lâzım kahvaltı da kahvaltı yani. Masaya oturduk ama ben birşey yemiyorum. Napim ya canım istemiyor.

~Suga'nın Ağzından~

Masaya oturduk ama Y/N birşey yemiyordu. Neden ona bişey olacak diye korkuyorum ki zaten onu öldürücem.

S-Neden birşey yemiyorsun?
Y/N-Canım yemek istemiyor.
S-Yemeğini ye.
Y/N-Hayır istemiyorum.
S-Sana yemeğini ye dedim. Yoksa ben zorla yediririm.

Zorlana zorlana birşeyler yiyordu. Sonra birden kalktı ve ağzını tutarak banyoya koştu.

~Y/N'nin Ağzından~

Birden midem bulanmaya başladı. Hemen banyoya koştum. Arkamda bir hareketlenme hissettim. Kapıya baktığımda Suga duvara yaslanmış bana bakıyordu.

~Suga'nın Ağzından~

Peşinden gittim. Banyoda kusuyordu. Ne oldu buna? Aklıma birşey geldi. Yok be bir kerede olmaz. Olmaz değil mi? Offf yine de emin olmam lâzım.

S-Kalk hadi. Hastaneye gidiyoruz.
Y/N-Hayır. Ne düşündüğümü biliyorum ama olmaz.
S-Bak eğer hamileysen o çocuk benim ve ona birşey olursa seni mahvederim

~Hastane'de~

Suga'dan Devam...

Hastaneye geldik. Kan falan aldılar test yapacaklarmış. Baya bir bekledikten sonra doktor bizi çağırdı.(doktoru Dr. diye yazacağım)

Dr.-Hastanın neyisiniz?
S-Eşiyim.
Dr.-Peki adınız?(ne yapıcan amk nüfusuna mı alcan?)
S-Min Yoongi.
Dr.-Tamam. Bay Min eşiniz hamile. Ama stresten uzak durması lâzım. Hamileliği tehlikede. Yani dikkatli olmanız gerek.
S-Tamam teşekkür ederiz. O zaman biz gidelim. İyi günler.

Dedim ve hastaneden çıktık. Arabada sadece birşeyi düşünüyordum. Şimdi ne yapacağım ben?!

★♥★♥★♥★♥★♥★♥★♥★★★♥★♥

Eee nasıldı?

Yazarken salondaysım ve televizyonda Dream TV açıktı. Ne kadar sapık, pislik klip varsa onlar çıktı. Ama ben onlara uymadım. Aaa bak şimdi de Boy With Luv başladı.

Duruuuuun buraya daş bırakacağım.

Abi o açık olan düğmeyi bir tek ben mi görüyorum???

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Abi o açık olan düğmeyi bir tek ben mi görüyorum???

Tekmiyim~?

SARANGHEE

Min Yoongi'nin Kölesi (+18)~{tamamlandı ✔✔} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin