Burdan Nasıl Kurtulacağım Ben

20.2K 595 727
                                    

...
Sonra ağzıma bir bez tuttu. Gerisi karanlık.
...
Gözlerimi simsiyah bir odada açtım. Buraya nasıl geldim ben? Kalktım ve odanın kapısına doğru yöneldim. Kapı kilitliydi. Salak! Tabii ki de kilitli olacak ne sandım acaba!? Odadaki yatağın köşesine oturdum ve dirseklerimi dizlerime dayıyarak kafamı ellerimin arasına aldım. Burdan nasıl kurtulacağım ben diye düşünürken birden kapının kilidi açıldı. İçeri giren kişi Suga idi. Kafamı bile kaldırmadan sordum.
Y/N-Benden ne istiyorsun!?
S-Ne o? Sevgilini mi özledin yoksa?
Y/N-Sana benden ne istiyorsun dedim!?
Diye bağırdığımda saçlarıma yapıştı ve beni yatağa fırlattı. Sonra üzerime yürümeye başladı.
Y/N-S-sen ne yaptığını sanıyorsun!? Uzak dur benden!
Dememle tokadı yemem bir oldu.
S-Sesini çıkartma! Anladın mı beni!?
Dedi ve yan taraftaki çekmecede iki kelepçe çıkardı. Sonra bana döndü.
S-Az sonra ne yapacağımı göreceksin. Pardon hissedeceksin.
Ne kadar çıkpınsamda beni yatağa kelepçeledi. Sonra üzerimdeki kıyafetleri yırtarcasına çıkartmaya başladı. Ben sadece ağlıyordum. Sanırım bu sefer kurtuluşum yok. Kendi kıyafetlerini çıkarttıktan sonra üzerime çıktı. Dudaklarıma yapıştı. Ben hala ağlıyordum. Karşılık vermediğim için alt dudağımı çok sert ısırdı. Ama yine de karşılık vermedim. Dudağımı o kadar sert ısırdı ki dudağım kanıyordu. Sonra boynuma yöneldi. Ben hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Sonra küfür ederek kalktı ve yandaki çekmeceden koli bandı alıp ağzımı kapattı.
S-Şimdi daha iyi.
Sonra tekrar boynuma yöneldi. Hem ısırıyor hem de yalıyordu. Şuan kendimi öldürmek istiyorum. Birden bir acı hissettim. İçime girmişti. Çığlık atıyordum ama ağzımdaki şu lanet  olası bant yüzünden sesim çıkmıyor. İçimde hızlı git geller yapıyordu. Ben hala hem ağlıyor hem de çığlık atmaya çalışıyordum.
S-Şşttt.Sakin ol. Birazdan biticek.
Odada benim boğuk sesim,onun inleme sesi ve yatak gıcırtısı yayılıyordu. Sonunda boşaldı ve içimden çıktı. Yatak hep kan olmuştu. Çünkü bu benim ilkimdi. Ben hala ağlarken yataktan kalktı ve ağzımdaki bandı hızla çekti. Canım acıdığı için ağzımdan bir inleme kaçtı. Yatağa bakarak konuşmaya başladı
S-Bu ilkin galiba yatak hep kan. Ama son olmayacak.

Ben ona dolu gözlerle bakarken eline aldığı kıyafetleri yatağın üstüne attı.
S-Al bunları giy.
Dedi. Sonra odadan çıktı. Kalkmaya çalıştığım anda kasıklarıma giren ağrıyla çığlık attım. Sonra kapı tekrar açıldı. Sadece altında baksırı (nasıl yazıldığını unuttum 😂😂) vardı. Gözlerini devirip yanıma geldi. Beni kucağına alıp banyoya götürdü. Küvete su doldurup beni yavaşça küvetin içine bıraktı.
S-İşin bitince bana seslen. Ben odanın  kapısının önünde beklicem.
Dedi. İşim bitmişti. Ama ona çağırmak istemedim. Küvetten çıkıp kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı açıp yatağa doğru yavaşça ilerlerken tekrar kasıklarıma  ağrı girince çığlık attım. Kapı açıldı. Oraya döndüğümde bana sinirli bir şekilde bakıyordu.
S-Sana beni çağır demiştim! Neden çağırmadın!?
Dedi ve hızla yanıma geldi. Beni yatağa oturttu ve üstümü giydirmeye başladı. Ben hiç yüzüne bakmıyorum. Sadece yere bakıyordum. Üstümü giydirdikten sonra tekrar dudaklarıma yapıştı. Onu ittirmeye çalıştım. Ama olmadı. Beni tekrar yatağa yatırıp üstüme çıktı. Sonra durdu ve yanıma uzanıp
S-Artık benim kölemsin.

     Eveeet nasıl olmuş. Yazarken ben bile utandım ya 😂😂.

Bi de bir şey sormak istiyorum. Koyduğum fotoğraflar neden görünmüyo? Bilen yazsın lütfen 🙏

                Öpüldünüz 😘😘❤

Min Yoongi'nin Kölesi (+18)~{tamamlandı ✔✔} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin