Bebeğim İçin

14.3K 408 198
                                    

Medya~
Çok karizmatik görünüyorlar ya~

YONMİN

...
Şimdi ne yapacağım ben?!
...

Suga'dan Devam...

Benim amacım ona işgence edip öldürmekti. Ama şimdi bunu yaparsam kendi parçamı da öldürmüş olacağım. Kafam çok karışık. Ne yapmalıyım?! En iyisi bizimkilere sormak. En azından bana fikir verebilirler. Çocuklara hemen bana gelmelisin diye bir mesaj attım. Eve vardığımızda arabadan indik. Eve girdik. Y/N tam mutfağa gidecekken kolundan sert bir şekilde tuttum.

Y/N-Yine ne var Suga?! Bana yaptığın şey yetmedi mi?!

Bana sesini yükseltmesi ile sinirlerim tepeme çıktı. Aslında bu sefer bana bağırmasından çok bebeğime "şey" demesi beni sinirlendirdi. Tam vuracaktım ki bebek aklıma geldi. Elimi yavaşça indirdim.

Y/N-Şimdi bırak kolumu. Su içeceğim.

Kolunu daha çok sıkıp kendime yaklaştırdım. Ve konuşmaya başladım.

S-Az sonra çocuklar gelecek. Odana çık ve ben sana çağırana kadar  aşağıya inme. Ve bir daha asla bebeğime "şey" deme.

Kolunu sertçe bırakıp salona geçtim. 3-4 dakika sonra Y/N de mutfaktan çıkıp odasına geçti.

Y/N'nin Ağzından...

Hamile olduğumu öğrendiğim an dünyam başıma yıkıldı. Ne yani bana yaptıkları yetmezmiş gibi bir de onun çocuğunu mu taşıyacağım?!

Eve gelince direk mutfağa gidiyordum ki kolumu tuttu. O kadar sıkıyordu ki kolum morarmaya başladı. Canımın acısı ve sinir ile bağırmaya başladım.

Y/N-Yine ne var Suga?! Bana yaptığın şey yetmedi mi?!

Tam bana vuracaktı ki durdu. Sonra kolumu biraz daha sıkıp beni kendisine yaklaştırdı.

S-Az sonra çocuklar gelecek. Odana çık ve ben sana çağırana kadar  aşağıya inme. Ve bir daha asla bebeğime "şey" deme.

Dedi ve salona geçti. Hıh şey demeyecekmişim. Benim için o hep öyle kalacak. Çünkü o şeyi istemiyorum. Suyumu içip odama çıktım. Bir köşeye oturup ağlamaya başladım. Ve söylediğim tek şey şuydu "seni istemiyorum."

Suga'nın Ağzından...

15-20 dakika sonra çocuklar geldi. Biraz sohbet ettikten sonra yavaş yavaş konuya girmeye başladım.

S-Size bir şey söylemem lâzım.
JK-Ne oldu hyung?
S-Iıııııı şey...
HK-Söylesene artık!
S-Y/N hamile.
Hepsi- NE?!

Bana çok şey bakıyorlardı. Şey ımmmm tuhaf. Sanırım böyle bir şeyi beklemiyorlardı. Veeee soru yağmuru başlasın~.

JM-Tamam eziyet ettiğini biliyoruz ama ne zaman şey ettin?
S-Buraya getirdiğim gün.
HK-Ay bir de söylüyor. Terbiyesiz.
JK-Eeeee dışarıdan çok ateşli bir kadına benziyor. Yatakta nasıldı?
S-Aslında o birşey yapamadı. Onu yatağa kelepçeledim ve ağzını bantladım.
HK-Saçma salak sorular sormayın ve sen de şunların sorularına cevap verme. Senin fantezilerini merak etmiyorum.
S-Tamam.Sizi fikir almak için çağırdım. Ne yapmalıyım bilmiyorum.
J-Yapacağın şey şu en azından bebek doğana kadar kıza zarar verme.
S-Ama sinirlerime dokunuyor.
NJ-Sen de sabret o zaman. Bebek için.

Namjoon haklı bebeğim için sabretmeliyim.

★♥★♥★♥★♥★♥★♥★♥★♥★♥★♥

Selemmmm. Bu bölüm fazla ekşınlı olmadı ama olsun.

Eveeet şimdi sıra geldi her bölümün sonuna bıraktığım daşa.

Ay ay ay ay~

❤SARANGHEE❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤SARANGHEE❤

Min Yoongi'nin Kölesi (+18)~{tamamlandı ✔✔} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin