Január 1.
Halihó kedves Naplóm!Nahát hol is kezdjem... Az én nevem Lauren Evans. Anyukám még a halála előtt Lau-nak hívott,így mostmár a barátaim,rokonaim és az ismerőseim is így hívnak. A születésnapom február 30.-án van,akkor leszek 18 éves!Addig fogom vezetni a naplót. Leírom,hogyan készülődünk, miket csinálunk a NAGY nap előtt. Én még el sem bírom hinni,hogy igazi felnőtt leszek! A többi 18 évessel ellentétben én boldog vagyok. Nincsenek problémáim,ráadásul tele vagyok olyan emberekkel akik szeretnek és mindig mellettem állnak. Ilyen például az apukám,vagy a legjobb barátnőm Cloe. Rá mindig számíthatok. Ha boldog,ha szomorú vagyok ő mindig ott van, és ez kölcsönös. Cloe egy évvel idősebb nálam. Ő 19. Vagyis ha úgy vesszük kettővel,de lassan 1-el. Ő már rég megízlelte a felnőtté válás rejtelmeit. Van barátja aki tiszta szívéből szereti őt,jár bulizni...vagyis nem jár...miattam. Miattam nem megy szórakozóhelyekre. Mert én sem megyek. A legtöbb tini 16 évesen már hulla részegen jön haza mindenféle bulikból. Én viszont lassan 18 évesen sem. Inkább otthon dekkolok és tanulok vagy TV-t nézek. Na mindegy. Szóval Cloe sem jár. A barátja nem nagyon csipáz engem mert szerinte én "stréber" vagyok. Pedig ez egyáltalán nem igaz. Azért mert én nem sminkelem magam,nem járok bulizni,nem jövök haza részegen,én azért vagyok stréber? Sosem fogom megérteni. Hiszen egyikünk sem olyan mint a másik. Nem lehetek olyan,sőt nem is akarok olyan lenni mint James. Igen James a neve. És még az én nevemet csúfolja...Pff.
A naplómból valószínűleg ki fogok hagyni 1-2 hetet,mert akkor nem fog betelni olyan könnyen.
De mára elég ennyi! Jelenleg este 10 óra van és várom a holnapot! Egyre közekedünk a szülinapomhoz. Napról napra közelebb leszünk...
YOU ARE READING
Veled
Romance\\Sziasztok! Remélem tetszeni fog ez a story! A történet teljes mértékben kitalált! A szereplőket és az eseményeket ketten találtuk ki. Én(Turi Veronika) a történetet és az egyik barátnőm (Kéri Barbara) pedig a szereplőket alkotta meg. //