Január 6.
Juhú! Egy új nap megismerni új embereket! Ja nem. Mégsem. Egy új nap,új csesztetésekkel,új kioktatásokkal. Nekem,mindegy mert megszoktam,hogy mindenki utál csak a barátaim nem. Akik mindennél jobban szeretnek.
Picit forgolódok az ágyamban mert nincs kedvem kikelni és szembenézni a valósággal. De ezt kell úgyhogy felugrok mint egy kis nyuszika,megcsinálom a reggeli rutinomat kihagyva a reggelit és várom Cloét és Jamest akik pár perc múlva be is toppannak a faajtón. Uh,ez elég gyors volt.
-Szia csajszi! De rég láttalak!-Cloe kidob mindent a kezéből és úgy megölel,hogy leesünk a padlóra.
-Sziaa!-köszönök vissza neki. Egyenlőre csak ennyit tudok mondani a döbbenettől. A legjobb barátnőm beugrik a házba és eldönt. James meg nem szól semmit. Még.
-Mi van itt,leszbi parti?-mondja fintorogva. Na kár
Volt mondanom. Majd inkább elmegy a hűtőhöz és kivesz belőle egy kis ennit meg piát. Honnan van nekem Martinim? Az összeset megittam azt hiszem. Lehet apa vett mielőtt elment.
Cloe felnevet én meg felállok és nyújtom neki a kezem,hogy ő is két lábra tudjon állni mint egy normális ember. Nem mint egy földön hempergő kutya...
Pár percig...Najó fél óráig gondolkoztunk azon,hogy milyen filmet nézzünk és végül a Két lépés távolságra esett a választásunk. A popcornt megettük a film előtt,úgyhogy marad a Cola és a chips. James kisajátította a chipset úgyhogy Cola. Milyen egy bunkó.
Az ölébe vonta Cloét,hogy ezzel felkeltse a figyelmemet,hogy neki mennyire jó a szerelmi élete. Cloe bocsánatkérő pillantást vetett rám de nem foglalkoztam vele. Mármint Jamessal. Nekem is van szerelmi életem . Vagy nincs.
A film jó meg minden de nem az én esetem. Az érzékeny részeknél mindig magamban fújjogtam. Elnézést kértem és kimentem a mosdóba. Ez a film egy gyász. Nincs kedvem tovább nézni. Majd ha feltűnik nekik,hogy nem vagyok ott akkor megkeresnek. Talán. De nem biztos mert lehet,hogy egymással vannak elfoglalva. Úgyhogy jó,hogy kijöttem mert csak harmadik kerék lennék. Utálok az lenni,de eddig csak arra voltam jó. Magyarán útban vagyok.
Kivittem a telefonom és ez előtérben nézegettem az instám,mikor kopognak.
Kinyitom az ajtót és Jordan áll ott.
Furcsán nézek rá. Mit keres ez itt? Persze nincs vele bajom na de akkor is.
-Szia.-mondja nyugodtan.
-Hello.-mosolygok.
Véginéz rajtam ahogy tegnap csinálta,és megint elmosolyodik. Mindegyik találkozásunknál méregetni fog?
-Egyedül vagy?-néz el mellettem.
-Nem.-sóhajtom.-De unom a filmet,úgyhogy bejöhetsz.-tárom ki neki az ajtót. Hoppá! Nem tudom,mi volt ez láthatólag őt is meglepte. De legalább lesz társaságom.
Úgy terveztük,hogy felmegyünk az emeletre a szobámba és kártyázunk vagy ilyesmi. De hát nyilván ez sem jött be. Cloe meglátott é gyorsan felpattant a kanapéról. Jaj ne..
-Ő a barátod?-kérdezi izgatottan Cloe. Tudtam. Valahányszor átjön egy fiú ismerősöm mindig ezt csinálja.
-Igen. De mi most megyünk.-fogja meg a kezem Jordan. Mielőtt bármit is mondhatnék felhúz a szobába. Most komolyan? Így azt fogja hinni a legjobb barátnőm,hogy valamit eltitkoltam előle. Köszi Jordan! Ezer tapsika neked!
YOU ARE READING
Veled
Romance\\Sziasztok! Remélem tetszeni fog ez a story! A történet teljes mértékben kitalált! A szereplőket és az eseményeket ketten találtuk ki. Én(Turi Veronika) a történetet és az egyik barátnőm (Kéri Barbara) pedig a szereplőket alkotta meg. //