3. Fejezet

5 0 0
                                    

Január 5. (Kihagytam néhány napot.)
Reggel juhéé! Úgy aludnék még. De nem lehet mert apának el kell mennie egy ilyen üzleti hülyeségre nekem meg itthon kell maradnom. Apám állítása szerint ha nem kelek fel 9-nél előbb akkor betörnek vagy valami Ilyesmi. Nem nagyon figyeltem mert nem érdekelt. Badarság. De ha ő így akarja. Igazán megtehetném mert én meg a laptopomat csesztem el.
Nagyon lassú módon,de sikerült embert varázsolnom magamból. Mármint ufót. Igen arra jobban hasonlítok. Lemegyek a földszintre és nekilátok a reggelim elkészítésének. A hűtőn találok egy koszos papírdarabot amelyen rettentő csúnya írás éktelenkedik. Na ide kell a Google fordító. A levélben ez állt:
Szia kislányom! A cég kitalálta,hogy mi lenne ha elmennénk pár napra külfödre. Beleegyeztem. Úgyhogy nem fogok jazajönni ma sem holnap. De szerintem még holnapután sem. Elfelejtettem,mondani,hogy a melletünk lévő elhagyatott házba új emberek költöznek. Legyél velük kedves! Az anyukával már beszéltem pár szót,nagyon kedves. A neve Tiffany.A fia hozzám sem szólt. Nem tudom,talán nem vagyok neki szimpatikus. Jordan. Azt hiszem így hívják. Jordan Hill. Ha valami van azonnal hívj fel. Elfáradt a kezem,nem tudok írni. Szia Lauren!
Új szomszédok? Jordan? Tiffany? Üzleti út? Ma költöznek?
Ez a sok gondolkodás egyszer még fejfájást fog okozni esküszöm. Szinte látom magam előtt a kattogó fogaskerekeket. Meg a gondolatbuborékot ami a fejem fölött ékeskedik.
Fel megyek a szobámba és nézek valami jót a törött képernyőn. Na igen. Lehet,hogy az picit zavaros lenne.
Hamarosan kopognak az ajtón. Odarohanok és egy picit hallgatózok hátha hallok beszélgetést. Még egyszer kopognak mire elrántom a fejem és a fülemet fájlalom. Kinyitom az ajtót.
A lábtörlőn egy nő áll akinek barna haja fényesen omlik le a vállára. Egy kockás ing és egy MOM-jeans van rajta. Elég jól öltözik a korához képest. A szeme,szája arca,szinte mindene ki van festve. Két kiló vakolat...De attól függően nagyon szép. Szemeiben nem látok semmi érzelmet. Az egész nő élettelen. Ez megrémít,úgyhogy gyorsan el kapom a fejem és a mellette álló fiúra pillantok. Kitágulnak a szemeim.

VeledWhere stories live. Discover now