მინდა ყველაფერი გავიგო, გავიგო ვინ არის სარა, რა გადაიტანა ჰარიმ. მინდა ვიცოდე ყველაფერი მის შესახებ, ჩემს ძმას ვთხოვე რომ ერთი დღით გავეთავისუფლებინეთ მე და ჰარი. მასთან მინდა საუბარი და ყველაფრის გაგება.
Massage
" ჰარი საღამოს კაფეში გელოდები, მისამართს მოგწერ ❤️ "
"კარგი "
კაფეში ვიჯექი, უკვე იმედი გადაწურული მქონდა რომ ჰარი მოვიდოდა, მაგრამ გამოჩნდა. შემოვიდა კაფეში და ჩემს წინ მოკალათდა. თავს უცნაურად ვგრძნობდი მიუხედავად ყველაფრისა.
- როგორ ხარ? ვკითხე მე
- კარგად, შენ? ბოდიში დღევანდელის გამო.
- ჰარი მე მინდა ყველაფერი გავიგო. მინდა ვიცოდე რა ხდება შენს თავს, მინდა მომიყვე შენი ცხოვრების ყველა დეტალი.
- დარწმუნებული ხარ რომ ეს გინდა?
- მილიონი პროცენტით!
- გახსოვს ადრე გითხარი გოგონაზე, ვინც მიყვარდა.
- კი მახსოვს
- ძალიან მიყვარდა, მის მიმართ სიყვარულის და სითბოს მეტს ვერაფერს ვგრძნობდი, ერთ დღეს მითხრა რომ აღარ ვუყვარდი, მითხრა რომ მხოლოდ სიძულვილს გრძნობდა. მიმატოვა, ერთ კვირაში კი ჩემს სახლის კართან დამწუხრებული მოვიდა. მითხრა რომ ორსულად იყო, ამბობდა რომ ეზიზღებოდა ის არსება რომელიც მის მუცელში იყო, ბავშვი ჩემს თავს ახსენებდა. ვერ ვხვდებოდი ასეთი სიძულვილი საიდან მოდიოდა. აბორტის გაკეთება უნდოდა.
- ღმერთო! მითხარი რომ ეს არ გაუკეთებია!
- როცა თქვა რომ ორსულად იყო ჩვენი ძველი საუბრები გამახსენდა როცა მეუბნებოდა რომ ჩვენი პირველი შვილი გოგონა იქნებოდა და სარას დაარქმევდა. იმ დღეს აბორტი გაიკეთა, გული საშინლად მტკიოდა, თავს ვერ ვაკონტროლებდი ღამით კი მე დავთვერი და ტატუ გავიკეთე ინიციალი S რაც ჩემს პატარა გოგონას ნიშნავს.
- ღმერთო, ჰარი._______________
ვიცი მეგობრებო პატარა თავია მაგრამ ამ თავს სხვანაირად ვერ დავტვირთავ მადლობა რომ კითხულობთ დააკომენტარეთ აუცილებლად❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Vores skam ♡ (H.S Georgian fanfic)
Teen Fictionნუ დაივიწყებ იმას თუ როგორ მხიარულად გავიცანით ერთმანეთი