დილით მაღვიძარის გამაყრუებელი ხმა მაღვიძებს, ღმერთო რომელმა ამოსაწყვეტმა ადამიანმა გამოიგონა?! მარა მგონი უკვე ამოწყდებოდა... ადექი ეივი ადექიიი!!!! ჩემი მშვენიერი დილა საწოლიდან გადმოვარდნით დაიწყო, უკვე ყველაფერი არაჩვეულებრივად მიდის.
*
- ეველინ დააგვიანე! მომახალა ჰარიმ.
- მე ვერ მივხვდი!
- შენზე სასმელი ცუდად მოქმედებს.
- აბა რა საქმე გვაქვს "უფროსო"?
- დღეს ინვესტორები მოვლენ, შენ უბრალოდ უნდა მიესალმო და შემდეგ შეგიძლია ჩუმად იჯდე.
- სერიოზულად? დაგვიანებისთვის მსჯი?
- დიახ! მე უფრო ცუდი დასჯაც ვიცი.
- იდიოტი ხარ!!!
- ახლა წადი საბუთები მოამზადე.
- იდიოტი!*
ინვესტორები მოვიდნენ კომპანიაში, მე კიდევ მაშინვე იმ ოთახში შევედი და მათ გავეცანი როგორც ამ კომპანიის დირექტორის და. ახლა ოთახში ჰარი შემოვიდა, თავისი სიმპატიურობა გადმოაფრქვია, აი აქ უკვე ჩანს რომ ძალიან გაბრაზდა... რა გზები მაქვს? შემიძლია ფანჯრიდან გადავხტე, თუმცა 23 სართულია, გადარჩენის ჩანსი 0.001%.
- ეველინია!! გამომყევი ერთი წუთით.
თავის კაბინეტში შედის.
- ეველინია!
ეტყობა გაბრაზებულია...
- გისმენ.
- რატომ ცდილობ რომ მიმიზიდო?
- რა?
- რატომ ცდილობ რომ მიმიზიდო? ^ახლა უფრო მკაცრად გაიმეორა^
- მე... მე არ ვცდილობ.
- მე ასე არ ვიტყოდი.
- არა! ასეა.
- ...ვგრძნობდი როგორ მიახლოვდებოდა, მის სუნთქვას მშვენივრად ვგრძნობდი, მისი გულის ცემა მესმოდა, და ჩვენი ტუჩები ისევ შეეხნენ ერთმანეთს.
მსიამოვნებს მისი სიახლოვე, თუმცა თან შიშს მგვრის ის რომ მისი სითბოს მიუხედავად მაინც სიცივეს ვგრძნობ. რბილი ტუჩები კი ისევ აბრუნებენ სითბოს ჩემში.
- ეველინია!
- გისმენ ჰარი.
- რატომ აკეთებ ამას?
- რას?
- რატომ მაყვარებ თავს? ხომ იცი რომ ჩვენ, ჩვენ უბრალოდ ერთად ვერ შევძლებთ, ვერ შემიყვარებ, ვერ შეიძლებ...
- და მაინც თუ შევძელი?
- ...
- თქვი რომ სხვა გიყვარს!
- არავინ არ მიყვარს.
- აბა რატომ აშენებ კედელს შენსა და ჩემს შორის?
- იმიტომ რომ შენთვის ასე ჯობია! ეველინია! წადი!რატომ მოგდის ცრემლები, რატომ ტირი მისთვის ვისაც არ უყვარხარ! შეწყვიტე მისი სიყვარული. შეაჩერე გრძნობა. დაივიწყე კოცნა, გადი ამ კარიდან და ამ კარის დახურვასთან ერთად, ეს სამი დღეც ჩაკეტე.
- ეველინ მაპატიე.
- ...
___________
გთხოვთ დაავოუთეთ და დააკომენტარეთ❤️
YOU ARE READING
Vores skam ♡ (H.S Georgian fanfic)
Tienerfictieნუ დაივიწყებ იმას თუ როგორ მხიარულად გავიცანით ერთმანეთი