Deli gibi koşuyorduk.Daha fazla dayanamayıp bir duvarın köşesinde durdum.
SELİN:Nazlı biraz dinlensek mi?Ölücem yoksa.
NAZLI:(kısık bir sesle)Sennnn........ biddeeee.......beniii.....düşünnnnnn. İkimizde ölmek üzereydik biraz soluklandıktan sonra konuşabildik.
NAZLI:Bunu nasıl yaptılar?
SELİN:Neyi?
NAZLI:Biz polisi aradık ama onlar açtı ve onlar geldi.
SELİN:Umut zaten yerimizi bulmuştu.Polis kısmını inan ben bile bilmiyorum.
Biraz daha dinlendikten sonra ayağa kalkıp sakince yürümeye devam ettik.
SELİN:Nereye gidicez?
NAZLI:Bu şehri terk edelim.Hatta mümkünse ülkeyi,bu gezegeni gerekirse bu dünyayı terk edelim.
Ters ters ona baktım.SELİN:Abartma istersen Nazlı!
NAZLI:Ne var be!O maldan her şey beklenir.Kim bilir öbür tarafa gitsek oraya bile gelir değişik.Haklı.Yapardı o.Havaalanına kestirmeden gitmek için ara sokakları kullanıcaktık.Ama siyah bir araba tam önümüzden gecerken bizi gösterip "Burdalar." dedi.Tabi biz duyar duymaz topuğumuza kuvvet koşmaya başladık.
SELİN:NAZLIIIII.DURANIN ALLAH BELASINI VERSİN Mİİİ?
NAZLI:VERSİİİNNNNN!
Ölücek olsamda koşmayı bırakmazdım.Ölürdüm ama o Mal Umut'un eline düşmezdim.Ben içimden ona söverken ne akla hizmetse yola bakmadım ve Nazlı ile kendimi çıkmaz sokağa yönlendirdim.Tabi birilerinden kaçıyosan çıkmaz sokağa girmek şarttır bir kere.
Nazlı sertçe bana bir tokat attı.NAZLI:Aferim sana salak!İyi halt yedin.
SELİN:Ya napıyım bir şeyler düşünüyodum.
NAZLI:LAN!En fazla ne düşünülebilir burdaaa!Kaçacağın yeri düşünmüyorsan sen tam bi malsın demektir.
SELİN:Ufff.Tamam abartma yaa.Yavaşça sokağa baktım.Ne bir araba ne de bir insan vardı.Hemen Nazlı'nın kolunu tutup koşmaya zorladım.Sokağın dönüşünde siyah bi araba görünce geri vites edip geldiğimiz yolun tersine gittik.Gittik kiii gitmez olaydık.İki tarafımızda sarılmıştı.
NAZLI:Abartmaymış.SALAK!
İçimizden sadece şunlar geçiyordu.
(Seninnnnn dddddddddddddddddddddddddddddııııııııııııııtttttttttttttttttttttt)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Benim İkinci UMUT'um
RomanceKuzeni hariç tüm ailesini kaybeden genç bir kız,Bu fırsatı yoksaymayan intikam için yanıp tutuşan eski sevgili,Kendinden bir yaş büyük olan kuzeninden başka kimsesi olmayan garip bir kuzen.....Ve güvenip güvenmeme konusunda şüpheye düştüğümüz garip...