Hermione
Buluşmaya hazırlanırken çok kötü bir şey fark etmiştim.Giyecek hiçbir elbisem yoktu!Arkadaşım da olmadığı için ne yapacağımı bilmiyordum ama partnersiz gideceğim için sanırım bu sıkıntı yaratmazdı.
Aslında buluşmaya gideceğim zamanı kütüphanede değerlendirebilirdim ve bu daha mantıklıydı ama her aynaya baktığımda ve çökmüş yüzümü görünce, artık kısa bir mola vermem gerektiğini fark etmiştim.
Üzerime bol,desensiz gri renkli bir tişört ve altıma normal darlıkta siyah bir pantolon giydim.Buraya gelmemin üzerinden bir gün geçtikten sonra Dumbeldore'un odasına tekrar gitmiştim ve o da ihtiyacım olan bazı şeyleri sağlamıştı.
Bir şey hariç.
O kitap.
Ona kesinlikle ihtiyacım vardı ama şuan bende değildi.Kitaba göz atma fırsatım hiç olmamıştı ama aradığım şeyin onda olduğunu biliyordum.
Yüzüme bir kez daha şu çarptım.Evet ayaklarım beni lavaboya sürüklemişti ve yine yeniden aynanın karşısındaydım.Kitabı nasıl alabileceğimi düşünüyordum.
"Ben onlardan uzak kalmaya çalıştıkça bana yaklaşıyorlar."
Tam da düşündüğüm gibiydi.Eğer istediğim gibi onlardan uzak kalamıyorsam yapacak bir şey yoktu.
Kitabı ilk olarak arkadaşlarının yanındayken ondan tekrar isteyecektim.Belki bu defa reddetmezdi.Yine olmazsa bu sefer onlarla arkadaş olmaya çalışacaktım.Sonuçta bu fikirler Gryffindor erkekler yatakhanesine gizlice girmekten daha kolaydı.
Derin bir nefes aldım ve oradan çıktım.Birkaç kız bana garip garip bakıyordu.Yeni gelmem çok dikkat çekiyordu ve bana inanmayan bir kesim vardı.Farklı bir amaç için gelmiş olabileceğim düşünülüyordu.Sonuçta bu yıllarda da Voldemort hala yaşıyordu.
Ama yani mantıklı olun!Ben!Hermione Granger!Asla safkan olmayan bir muggle-doğumlu!Ben miymişim ajan?
Kendi kendime saçmalarken sonunda istediğim yerdeydim.İçerden hafif bir müzik sesi duyuluyordu.
Slug Kulübü., sınav stresine ara vermemizi sağlayan bir etkinlik. Bugün hayatımı kurtarabilirdi.
Bir süre tek başıma oyalanmıştım. Sonra gözlerim istemsizce Remus'u aradı.Ama sanırım görmeyi istemeyeceğim bir şey gördüm.Oysa bunu sebebini bile bilmiyordum.Neden kalbim kırılmıştı?
Sellamm. Ben harmione shipliyorsanız illaki denk geldiğiniz bir kaç 'saçmalığı'yazan sözde yazarınız oluyorum.Kısaca MeyraP
Uzun zamandır bölüm gelmemesi böyle bir hesabımın olduğunu unutmamdı. Bi de asla yayımlayamayacağım kırk tane istek hikaye yazıyordum. Geç geldi ama isterseniz devam ederiz.Neyse dostlarım. Elveda.a. a. A
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Oyunları °Sirmione
FanficHermione, Harry ve Ron ile gittiği bakanlıkta, Bellatrix Lestange tarafından Sirius Black'e gönderilen büyünün önüne atlar. Ancak ölüm laneti boynundaki zaman döndürücüye gelmiştir. Büyülü dünyanın da ötesinde olan bu icat, onu yirmi yıl önceki Hog...