❤️-1 -❤️

292 25 34
                                    

Ντριννννννννννννν
Ντριννννννννννννν
Ντριννννννννννννν
Πωωω παλιό ξυπνητήρι που μου καταστρέφεις την ζωηηηη. Αχ τι ωραία που ήταν χθες και γενικά όλο το καλοκαίρι που πέρασε. Μα σήμερα πρέπει αναγκαστικά να σηκωθώ γιατί ξεκινάνε τα σχολεία. Και επιτέλους θα πάω 3η λυκείου. Αχχχχ πως πέρασαν τα χρόνια άστο θυμάμαι που.......

«Alicia τι κανείς ακόμα στο κρεβάτι πρέπει να σηκωθείς σου έφτιαξα και το σμουθι που μου ζήτησες» μου είπε η υπηρέτρια ακα προσωπική μου βοηθός όπου την έχω σαν δεύτερη μητέρα μου αφού η δίκη μου συνέχεια δουλεύει.

«Τώρα κυρία Μαρία μισό λεπτό»της απάντησα και σηκώθηκα να πάω στο μπάνιο του δωματίου μου.

Αφού βούρτσισα τα δόντια μου και χτένισα τα μαλλιά μου, έβαλα και τις πρωινές ενυδατικές κρέμες προσώπου μου. Μόλις τελείωσα πήγα στο δωμάτιο ντουλάπα μου για να διαλέξω τι να φορέσω.

Λοιπόν αφού είναι πρώτη μέρα πρέπει να βάλω κάτι ωραίο αλλά όχι υπερβολικό, σεξυ αλλά όχι προκλητικό, καλό αλλά όχι υπερβολικο αχα το βρήκα αυτό ακριβώς.
Έβαλα λοιπόν μια τομυ κοντομάνικη κοντή μπλούζα καθώς είναι Σεπτέμβριος και κάνει ακόμα ζέστη και ένα κοντό τζιν σορτσάκι για να αναδείξω τα καλίγραμμα μου πόδια και επειδή κάνει ζέστη φυσικά με μια ζώνη Gucci και τα άσπρα Fila μου. Τα μαλλιά μου τα άφησα στο φυσικό τους το οποίο είναι σπαστες φυσικές μπούκλες. Μακιγιάζ δεν έβαλα γιατί είμαι περισσότερο υπέρ της φυσικής ομορφιάς.

Στη συνέχεια κατέβηκα κάτω για το υπεροχοτελειοφανταστικο σμουθι της κυρία Μαρίας

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Στη συνέχεια κατέβηκα κάτω για το υπεροχοτελειοφανταστικο σμουθι της κυρία Μαρίας. Μόλις το είπα και αυτό περίπου σε 1 δευτερόλεπτο αφού ήταν τελειο πήρα τα κλειδιά της καινούριος μου Lamborghini που μου πήρε ο μπαμπάς μου φέτος μετά από πολλαααααα παρακάλια και όταν λέμε πολλά εννοούμε παρααα πολλλλλααααα, αλλά σημασία έχει ότι το δικό μου πέρασε για άλλη μια φορά. Ε τι να κάνουμε μου έχουν αδυναμία αφού είμαι η μοναχοκόρη τους δεν έχουν κανέναν άλλο.Τεσπα που έμεινα ναι και ξεκίνησα για το σχολείο.

𝑩𝒆𝒍𝒊𝒆𝒗𝒆 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆  Where stories live. Discover now