Επιτέλους μια βασανιστική μέρα σχολείου πέρασε και τώρα είναι 6 ώρα το απόγευμα και ετοιμάζομαι για την έξοδο μου με τον John που θα έρθει κατά τις 7.30. Μου έστειλε μνμ και μου είπε πως θα έρθει αυτός να με παρει και θα πάμε στα Starbucks που βρίσκονται σχετικά κοντά στο σπίτι μου. Όποτε αφού έκανα μπάνιο έβαλα τις κρέμες σώματος μου και έκανα μακιγιάζ και μαλλιά, πρέπει να βρω τι θα φορέσω..... ουφφφ και ξέρετε ποσό δύσκολο μου είναι να βρω ρούχα που να είναι και ωραία αλλά και άνετα και να με κάνουν να μην αισθάνομαι άβολα.
Τελικά μετά από πολυυυυ ώρα βρήκα επιτέλους τι θα φορέσω βέβαια και με την βοήθεια της κυρίας Ελισαβετ.
Έβαλα αυτό 👇👇👇Μακιγιάζ έκανα κάτι απλό αφού πάω σε καφετέρια και δεν είναι και βράδυ να πεις
Και όσο για τα μαλλιά να έκανα ανάλαφρες μπούκλες
Καιιιιι έτοιμη!!!!
Και εκεί που βάζω το αγαπημένο μου άρωμα ακούω κόρνα από έξω. Αχ αυτός θα είναι είπα και έτρεξα γρήγορα κάτω να φύγω.
Μόλις βγήκα έξω αυτό που είδα με έκανε να μείνω. Ήταν ο John καθισμένος πάνω στο παρμπρίζ του άσπρου Audi του και ήταν απλά ΘΕΟΣΣΣΣΣ.Εγώ έμεινα για λίγο εκεί να τον παρατηρώ μέχρι που πήρα μπρος και ξεκίνησα για την κατεύθυνση του. Αυτός μόλις με είδε σκάναρε το σώμα μου από πάνω μέχρι κάτω και στην συνέχεια έγλειψε τα χείλη του.
«Γεια σου όμορφη» είπε και μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο και στην συνέχεια άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου για να μπω μέσα. Αχχχχχχ κορίτσια με χάνετε, πεθαίνω, δεν μπορώ με αυτό το μανάρι δίπλα μου θα πάθω κανα καρδιακό ήδη έχω κοκκινίσει φουλ φανταστειται.
«Λοιπόν πως είσαι;» Τον ρώτησα αφού μπήκε και αυτός στο αυτοκίνητο.«Τέλεια εσυ;» Μου είπε με ένα χαμόγελο.
«Και εγώ το ίδιο» είπα και του ανταπέδωσα το χαμόγελο.
Η υπόλοιπη διαδρομή ήταν ήσυχη αλλά και λίγο άβολη αλλά τέλος πάντων.
Μόλις φτάσαμε στο μαγαζί επιλεξαμε να κάτσουμε σε ένα γωνιακό τραπεζι απομωνομενο από τα αλλά για να μπορέσουμε να μιλήσουμε πιο άνετα.
Και εκεί που περιμέναμε να έρθει κάποιος να μας παρει παραγγελία ποιος σκάει μύτη......
Και ναι μαντέψατε σωστά ο κρις με την μόνικα
Αχ ας μην με δει
Ας μην με δει
Ας μην με δει
Καιιιι με είδε. Μόλις μας είδε μαζί ένα σατανικό χαμόγελο στόλισε το πρόσωπο του και άρχισε να κατευθύνεται προς το μέρος μας.
«Οπππ παιδιά και έχεις εδώ»«Ναιι» απάντησε νευριασμένος ο τζον
«Τέλεια θα κάτσουμε μαζί σας» πωωωωωω γιατί σε εμενααααα και το θέμα είναι πως δεν μπορώ να του φέρω αντίρρηση γτ θα πάει να πει ψέματα στο μπαμπά μου ότι συνέχεια βγαίνω με αγόρια και κάνω βλακείες και ο μπαμπάς μου επειδή τον έχει σαν γιο του τον πιστεύει πιο πολύ από εμένα.
«Δεν πιστεύω να έχετε θέμα έτσι» πρόσθεσε και κοιτούσε εμένα έντονα
«Ο-όχι» απάντησα διστακτικά και τον κοίταξα με ένα εξαγριωμένο βλέμμα
«Ωραία τότε μονικα κάτσε δίπλα στον χλεχλ εεεε τζον ήθελα να πω» είπε και μου ξέφυγε ένα γελακι αλλά σταμάτησα μόλις είδα τον τζον να φουντώνει από τα νευρα του
«Και εγώ δίπλα στο μωρό μου» είπε ο κρις και με φίλησε για δεύτερη φορά σε μια μέρα στο μάγουλο και με πήρε στην αγκαλιά του χωριά να με αφήνει. Τι έπαθε αρρώστησε άσε που ο τζον μας κοιτούσε με γουρλωμένα μάτια επειδή μάλλον δεν κατάλαβε τι γινόταν το ίδιο και εγώ.
___________________________
Άλλο ένα κεφάλαιο μετά από ποσό καιρό😂😂😂 είναι λόγο μικρό αλλά δεν είχα αρετή έμπνευση.
Για να δούμε στο επόμενο τι θα γίνει.
Γιατί κάνει έτσι ο κρις;
Λέτε να αρέσει στην αλισια αυτό;;Τα λέμε στο επόμενο ββς😘😉
YOU ARE READING
𝑩𝒆𝒍𝒊𝒆𝒗𝒆 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆
Teen Fiction«Πάμε ένα στοίχημα»του πρότεινα «Τι στοίχημα;» Ρώτησε και η διάθεση του άλλαξε σε παιχνιδιάρικη. «Πάμε στοίχημα ότι μπορώ να σε κάνω να πιστέψεις στον έρωτα;» Του είπα και έτεινα το χέρι μου για χειραψία «Μμμ μέσα» είπε με πονηρό βλέμμα και κάναμε...