Η επόμενη μέρα έφτασε γρήγορα και καθώς ετοιμαζόμουν για το σχολείο μου ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό.
Λοιπόν είναι από τον κρις και μου λέει πως σε 10 λεπτά θα έρθει να με παρει να πάμε μαζί σχολείο. Αχ τι ωραία. Τελικά αυτό το στοίχημα ήταν όντως ότι καλύτερο μου έχει συμβεί. Τώρα μπορώ να περνάω ποιοτικό χρόνο μαζί του χωρίς να μαλώνουμε, να τον φιλάω όποτε θέλω, να τον αγκαλιάζω, να ξέρω ότι δεν πάει με άλλες και το καλύτερο ότι μπορεί να τον κάνω να με ερωτευτεί.
Ωχ μου έμειναν 5 λεπτά να ντυθώ. Αυτό με την πολυλογία μου καταντά κουραστικό ώρες ώρες.
Μμμμμ για να δούμε τι θα βάλω.....
Για να μην τα πολυλογώ έβαλα ένα μαύρο ψιλό μέσο τζιν ένα ροζ απαλό τοπ και τα φιλα παπούτσια μου.
«...»«Καλημέρα» του είπε όταν μπήκα στο αμάξι.
«Μέρα» πωωω όταν απαντάνε έτσι μου σπάει τόσο πολύ τα νευρα
«Στην τάξη θα κάτσω εγώ δίπλα σου»είπε μετά από 5 λεπτά απόλυτης ησυχίας
«Γιατί;»
«Τι γιατί θες μήπως να κάτσεις με τον τζον;» Μου απάντησε λιγάκι νευριασμένος
«Ωχ ναι δίκιο έχεις τον είχα ξεχάσει αυτόν» είπα και άρχισα να γελάω.
«Κάτι άλλο πριν φτάσουμε;»
«Ναι στο γυρισμό θα πας μόνη σου σπίτι εγώ έχω δουλειά» τι λέει το άτομο
«Χαχ νομίζεις εσυ με έφερες εσυ θα με γυρίσεις»του είπα νευριασμένη.
«Ναι σε έφερα μόνο και μόνο για να το παίξουμε αγαπημένο ζευγαράκι που έρχεται μαζί» ε βέβαια σιγά μην έκανε κάτι χωρίς κάποιο σκοπό, αλλά δεν ξέρει τι τον περιμένει μετά(σατανικό γέλιο στο μπακραουντ)
«....»
Όταν φτάσαμε και βγήκαμε έξω προχωρήσαμε μέχρι το παγκάκι μας κρατώντας ο ένας το χέρι του άλλου και ανταλλάσσοντας πεταχτά φιλάκια. Μπορούσα να νιώσω όλον τα βλέμματα πάνω μας και να ακούσω τους ψιθύρους τύπου
«Αχ τι κιουτ που είναι μαζί»
«Πωπω ποσό αγαπημένοι είναι»
«Και εγώ θέλω τέτοια σχέση»
Καιιιι
«Αυτήν βρήκε»
«Εμείς ήμαστε καλύτερες από αυτήν»
«Δεν ταιριάζουν καθόλου»Που ξέρετε ποιοι έλεγαν τι.
Όταν επιτέλους φτάσαμε στην παρέα μας χαιρέτησα τα αλλά αγόρια και πήρα τα κορίτσια μαζί μου πιο πέρα να μιλήσουμε.
«Καλά Αλισια δεν μπορείς να φανταστείς ποσό κιουτ φαίνεστε»
«Ναιιιι πραγματικά ταιριάζετε παρά πολύ» είπαν τα καπρίτσια μαζί.«Ναι όμως αγαπημένες μου κολλητούλες όλο αυτό που είδατε ήταν υποκρισία και όχι κάτι αληθινό. Φανταστείτε μου είπε να γυρίσω μόνη μου στο σπίτι γιατί έχει κάτι δουλειές να κάνει.»
«Ιιιι τι μαλακας που είναι»
«Και εσυ τι θα κανεις για αυτό»«Θα δείτε» είπα απλά και κατευθυνθήκαμε προς την τάξη μας γιατί χτύπησε το κουδούνι.
«....»
Η μέρα πέρασε σχέδον γρήγορα με εμένα και τον κρις τα αγκαλιαζομαστε και να φιλιόμαστε για τα μάτια του κόσμου και μετά όταν δεν υπήρχε κανεις να εξαφανιζόταν. Τώρα ήρθε η ώρα να φύγουμε και ξέρω ακριβώς τι θα κάνω.
«Χευ Ντύλαν μήπως θα μπορούσες να με πας σπίτι μου;» Του είπα λίγο παιχνιδιάρικα. Λοιπόν ο Ντύλαν είναι ένας από τους player του σχολείου αλλά και παίχτης της ομάδας ποδοσφαίρου που είναι αρχηγός ο κρις, άσε που δεν συμπαθιουνται ιδιαίτερα όποτε ο τέλειος στόχος.
«Ναι βέβαια έλα πάμε» είπε και μου έκλεισε το μάτι.
Μόλις μπήκαμε στο αμάξι πριν ξεκινήσει του είπα να βγάλουμε μια φωτογραφία πρώτα.
Την ώρα μου ήμουν έτοιμη να πατήσω το κουμπί γύρισε το πρόσωπο του και με φίλησε στο μάγουλο. Ακόμα καλύτερα για εμένα γιατί έστειλα απευθείας αυτή την φωτογραφία στον κρις. Χαχ άκου εκεί να πας μόνη σου στο σπίτι. Για να σε δούμε τώρα.
«Ντύλαν μήπως θες να πάμε πρώτα για ένα καφέ;» Ρώτησα και απενεργοποίησα το κινητό μου.
«Ναι αμε»
_________________________
Χελλοου👋
Πως σαν φάνηκε το κεφάλαιο;😍
Λοιπόν σήμερα μάθαμε να μην τα βάζουμε ποτε με την Αλισια😈😈😂😂
Πως πιστεύετε θα αντιδράσει ο κρις με αυτή της την κίνηση;;🤔🤔
Μέχρι το επόμενο μπαιιιι💋💋💋
Και μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστεράκι⭐️⭐️
YOU ARE READING
𝑩𝒆𝒍𝒊𝒆𝒗𝒆 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆
Teen Fiction«Πάμε ένα στοίχημα»του πρότεινα «Τι στοίχημα;» Ρώτησε και η διάθεση του άλλαξε σε παιχνιδιάρικη. «Πάμε στοίχημα ότι μπορώ να σε κάνω να πιστέψεις στον έρωτα;» Του είπα και έτεινα το χέρι μου για χειραψία «Μμμ μέσα» είπε με πονηρό βλέμμα και κάναμε...