Τελικά η ώρα μου με τον Ντύλαν πέρασε πολύ ευχάριστα. Δεν είναι τόσο μαλακας όσο νόμιζα, αντιθέτως είναι πολύ έξυπνος αν και δεν του φαίνεται. Μιλήσαμε για διαφορά πράγματα και μου είπε πως θέλει να περάσει ιατρική και να γίνει καρδιολόγος, κάτι που δεν περίμενα βέβαια.
«Ντύλαν μήπως να πηγαίναμε σιγά σιγά;» Πρότεινα γιατί είχε περάσει ήδη μια ώρα και έπρεπε να πάω σπίτι να κάνω μαθήματα.......
Καλά καλά για να δω νετφλιξ και να παραγγείλω πίτσα, ποιος κάνει μαθήματα τώρα πφφφφ
«Ναι ναι πάμε»
«...»
Μόλις έφτασα επιτέλους σπίτι άρχισα να τρέχω προς το δωμάτιο μου. Επιτέλους θα ξαπλώσω στο κρεβατακι μου μετά από μια μεγαληηηη μέρα ουφ.
«Ααααααα τι κανεις εσυ εδώ;»έπιασα την καρδιά μου από την τρομάρα που έφαγα. Ναι όπως καταλάβατε ο κρις με περίμενε στο δωμάτιο μου και δεν φαινόταν πολύ χαρούμενος.
«Που στο διάλο ήσουν, σου έκανα 15 κλήσεις, 15 ΓΑΜΗΜΕΝΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ και δεν απάντησες ούτε μια» άρχισε να φωνάζει.
«Εντάξει ηρεμισε λίγο είχα κλείσει το κινητό» πωω πως κάνει έτσι λες και ενδιαφέρεται.
«ΠΩΣ ΝΑ ΗΡΕΜΙΣΩ ΟΤΑΝ Η 'ΚΟΠΕΛΑ' ΜΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΦΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΣ» ααα δεν μας τα λέει καλά
«ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΤΟ 'ΑΓΟΡΙ' ΜΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΤΗΣΕ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ» δεν κατάλαβα δεν θα μου φωνάζει ενώ αυτός φταίει.
«ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ»
«ΝΑΙ ΘΕΛΩ»
«Πήγαινα να γαμησω την μονικα αλλά με τα νευρα που είχα μαζί σου δεν πήγα αλλά εσυ βέβαια άργησες γιατί γαμιοσουν με τον Ντύλαν» είπε με ένα ειρωνικό υφάκι. Εκεί εγώ τα έχασα και του έδωσα μια σφαλιάρα όλη δικιά του να την θυμάται.
«ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥ ΑΠΟ ΕΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΠΕΙΣ ΠΟΥΤΑΝΑ ΚΑΡΙΟΛΗ ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΘΕΛΩ ΦΥΓΕ»άρχισα να τσιρίζω.
«ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΩ εξάλλου με περιμένει η μονικα να τελειώσουμε αυτό που αρχίσαμε πριν»είπε και έφυγε.
Εκεί ήταν που κατέρρευσα. Έπεσα κάτω και άρχισα να κλαίω δυνατά με λυγμούς. Από τα νευρα, από την πίεση, από απογοήτευση δεν ξέρω ούτε εγώ.
YOU ARE READING
𝑩𝒆𝒍𝒊𝒆𝒗𝒆 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆
Teen Fiction«Πάμε ένα στοίχημα»του πρότεινα «Τι στοίχημα;» Ρώτησε και η διάθεση του άλλαξε σε παιχνιδιάρικη. «Πάμε στοίχημα ότι μπορώ να σε κάνω να πιστέψεις στον έρωτα;» Του είπα και έτεινα το χέρι μου για χειραψία «Μμμ μέσα» είπε με πονηρό βλέμμα και κάναμε...