1.3

1.9K 114 52
                                    

Ahenk: Çok sıkıldım lan iki haftadır konuşmuyorsunuz

Ahenk: Kalkın baskete gidelim

Beste: Olur valla bana uyar

Ayaz: Ben zaten sahadayım

Ahenk: Bizi niye çağırmadın piç

Ayaz: Açıklayabilirim

Ahenk: Açıkla

Ayaz: Sahaya geldim size haber vermedim

Ahenk: Ayaz senin ben amk

Selim: Ben de gelirim

Selin: Ben zaten dünden hazırım

Ahenk: Talha sen

Talha: Benim anama sormam lazım izin vermeyebilir

Ahenk: Ben izin alırım

Talha: Tamam hazırlanıyorum ben o zaman

Ahenk: Ben de anneni arayayım

WhatsApp'tan çıkıp Talha'nın annesini aradım.

"Alo Nilüfer abla nasılsın?"

"İyiyim yavrum sen?"

"İyiyim abla teşekkürler."

"İyi bakalım."

"Abla biz basketbol oynamaya gideceğiz de Adamımız eksik Talha da gelse olur mu?"

"Olur kuzum gelsin."

"Sağol ablam görüşürüz."

"Ahenk bekle şimdi bu Talha sana söylemeyi unutur ben söyleyeyim."

"Dinliyorum abla."

"Diğerlerini de al bu akşam bize yemeğe gelin yaprak sarma yaptım."

"Ooo kesin geliriz abla sen merak etme."

"Tamam görüşürüz akşam."

"Görüşürüz."

Biz dördümüz ailemizden ayrı şehirlerde üniversite okuyoruz ama Talha aynı yerde. Bu da işimize geliyor. Nilüfer abla bize sürekli yiyecek bir şeyler gönderiyor veya yemeğe çağırıyor.

Sahaya gittiğimde bizimkiler sahanın kenarındaki kamelyalardan birinde oturuyordu.

"Talha akşama sizdeyiz annen yaprak sarma yapıyormuş."

"Aa doğru bana söyle demişti ben unuttum."

"Senin unutacağını bildiği için bana söyledi." Talha kızardığında gülmeye başladık. Çok çabuk utanıyordu.

"Neyse hadi sahaya geçelim." Biz sahaya girip oynamaya başladığımızda Anıl'ın grubu da gelip beklemeye başlamıştı.

Selim ile karşı karşıya geldiğimizde topu biraz sektirdim sağa sola kaçtım hemen ardından bacak arasından geçirip tekrar aldım. Son olarak topu potaya atacakmış gibi yapıp eline çarptırdıktan sonra Selim yere düştü.

"Selim gitmişken iki süt de al annecim." Dedi Ayaz.

"Lan o neydi bana yapılsa ben gider yolun ortasına yatar ölmeyi beklerdim." Dedi Talha.

"Ahenk'i hafife alan Selim'in dramı." Diyen Beste'yle kahkahalarımız daha da yükseldi.

"Ahenk'i hafife aldı. Girdiği bakkaldan çıkarılamadı." Son kez Selin konuştu ona gülerken birden açılan kapının sesine döndük.

"Çocuklar bu kadar yeter çıkın da biraz biz oynayalım."

"Biz daha oynuyoruz abi." Dedi Talha önde onlara doğru giderken.

"Daha ne kadar oynamayı düşünüyorsunuz?"

"Canımız ne kadar isterse." Anıl Talha'ya vurduğunda Talha'nın yanına gittik. Dudağı patlamıştı. Anıl'ın karşısına geçtim.

"Ne oldu cici kız sen mi beni vuracaksın?" Arkadaşlarıyla güldüler. Talha'ya vurduğu elinin kolunu tutup ters çevirdim.

"Bir daha arkadaşlarımdan birine vuracak olursanız buradan sekerek çıkarsanız ama dövdüğüm için değil." Acıdan bağırıyordu. Kolunu sertçe ittim. Arkama baktı. Bizimkilerin arkama dizildiğini biliyordum.

Her zaman öyle olurdu Ayaz ve Talha hemen arkamda olurdu. Selin ile Beste de onların arkasında. Bu defa Selim de duğu için onun da arkamda olduğunu biliyordum.

Bir şey söylemeden gittiklerinde hala onları izliyorduk. Gözden kaybolduklarında Talha'ya baktım.

"Korkmadın mı beni korurken?"

"Ödüm koptu ama senin için değer. Kardeşiz biz mal."

"Ne kardeşliği lan?"

"Yaprak sarma kardeşliği."

"Lan buldum kan kardeşi olalım."

"Harika fikir." Selim cebinden bir bıçak çıkardığında herkes ona baktı.

"Ne?!"

"Yok bir şey." Sırayla bileklerimizi çok derin olmayacak şekilde kestik ve birbirimizinkine yapıştırdık. En son Ayaz ile Selim yaptı.

"Şimdi bu şerefsiz Selim'in kanı bana geçti ben de şerefsiz olur muyum?"

"Ayaz saçmalama."

"Şaka yaptım lan."

"Hadi yaprak sarma yemeye gidelim." Dedi Beste. Hepimiz beraber yürümeye başladık. Ayaz elini omzuma attı ben de elimi beline sardığımda aynı şeyi Selim Beste'ye yapmıştı. Talha ile de Selin kalmıştı. Onlar ise kol kola girmişti.

"Ay kız Selin gel Gratis'e gidelim."

"Ulan Talha." Gülmeye devam ettik.

Belki az önce yaptığımız şey saçmaydı ama bizi birbirimize daha çok bağlamıştı. Hem ruhen hem bedenen hepimiz içinde ayrı şeyler oluşmuştu. Bazılarının içinde aşk oluşmuştu. Bazılarında ise kardeşlik. Sonuç olarak biz bizdik işte.

~~~Çok ergence yazdım galiba ndbdhdbdbdbf. Ama ben ergenim yani pek bir şey beklememek lazım. MEDYA TEMSİLİ. Merak etmeyin Tom olacak bir sonraki bölümde.~~~

LOVE OR LOSE(texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin