1.BÖLÜM

36 2 0
                                    

Sabah erken saatleri de yine kalkmıştım 15 yaşımdan berri alışkanlı haline gelmişti sabah erken kalkmak ilk baş erken kalkmalar'ım mecbur olduğumdan annem ben daha 15 yaşındayken başka bir adamla birlikte kaçmıştı. Bende sırf babama yardımcı olabilmek için sabah erkenden kalkıp babama kahvaltı hazırlardım sırf babam üzülmesin kendini yıpratmasın benim için diye ben babama nasıl yarımcı olduysam babamda bana öyle yardımcı oldu. Okumam için elinden geleni yaptı zaten bu sen üniversitede son yılım bu senede Stajım olduğu için babama para konusunda da destek olabileceğim için pek fazla sıkıntı yapmıyordum.

Yataktan kalkar kalkmaz ilk önce rutin olarak banyoya gidip ihtiyaçlarımı gördüm sonra mutfağa gidip babamla kendime kahvaltı hazırlamaya başladım patates kızartması krep falan yapıp diğer kahvaltılıklarıda masaya bıraktıktan sonra babamın odasına gidip onu kaldırdım.

🔴Babacım kalk işe geç kalacaksın.

Babam beni hiç takmadan diğer tarafa dönüp gine yattı.

🔴Yaa baba hadi yaa bak sana kahvaltı için bir cok şey hazırladım kalk yoksam hepsini çöpe dökerim halbüki senin sevdigin kreptende yapmıştım

Krep lafını duyunca babam kafasını kaldırıp direk baba baktı.

🔵Tamam kızım kalktım işte hadi sen içeri geç ben elimi yüzümü yıkayıp geliyorum tamam mı.

🔴Tamam babacım ben seni mutfakta bekliyorum acele et krepler soğumasın.

🔵Tamam kızım.

Babamın odasından çıkıp kendi odama girdim telefonumu alıp hemen mutfağa geri döndüm wp gurubuna girip kızlarla olan gutubuma girip kızlara mesaj attım .

Gurup TÖBESTEYŞINNN 🤗💜

(Esila E, İlke İ, Rüya R)

E: Kızlar nabünüz.

İ:İyi knk oturuyom sen ne yapıyon.

R:Bende aynı sekilde oturuyom knk sen.

E:Bende simdi babamla kahvaltı yapıcam bugün buluşucakmıyız.

R:Knk açlıktan ölsün sen yemek yee ohh ne ala. Buluşa biliriz benim için sıkıntı yok hem şu staj yerlerimizide biran önce ayarlamamız lazım aslında abimin şirketinde yapsam iyi olur ama ben senle aynı yerde yapmak istiyorum stajımı Esila sende bizim şitkete başvuru yapsana kesin kabul edilirsin zaten okulda bitincisin kesin seçilirsin zaten.

E:Bilmem ki aslında senle aynı yerde olmak benim icinde iyi olur ama yaa kabul edilmezsem.

R:Edilirsin knk edilmezsen ben abime söylerim o halleder.

E:Yok öyle olmaz torpil girmek istemiyorum kendi hakkımla girmek istiyorum .

R:Tamam o zaman yarın gidelim sen başvurunu yap olurmu sana uyarmı.

E:Olur. Bu arada İlke nerde bir günaydın dedi sonra sesi çıkmadı

R: Kesin gine yemek yiyordur hayır anlamıyorum bir insan nasıl yiyip yiyip kilo almaz yaa biz be kadar kilo almamak için az yesekte kız bizim yedigimizin iki katını yiyor ginede kilo almıyor vallaha pess. İLKE cevap ver..

İ:Bir yemek yedirmedini ne var sabaktan berri yazıyonuz .

E:Bugün buluşalımı diyoruz.

İ: Bugün olmaz benim yetiştirmem gereken çizimlerim var kusura bakmayın kızlar.

R:Tmm olsun başka bir zaman görüşürüz o zaman biz Esilayla bugün gidelim başvuru yapmaya olurmu Esila

E:Olur knk neyse babam geldi yemek yedikten sonra ben sana medaj atarım olurmu.

R:Olur öptüm ikinizide by by.

Telefonu masaya bırakıp hem babamla sohbet etmeye başladım hemde kahvaltımızı etmeye.

🔵Kızım bugün ne yapacaksın.

🔴Rüya'yla buluşucam baba abisinin şirketine staj için başvuru yapmaya gidicez senin bugün kaç dersin var kacta biter.

🔵Ek ders falanda var kızım bugün geç gelirim saat 5 gibi falan .

🔴Tamam babacım neyse ben doydum sana afiyet olsun

🔵Sağol kızım

Hemen zaman kaybetmeden Rüya ya mesaj atıp hazırlanmaya basladım.

E: Rüya ben hazırlanıp cıkarım sen bana buluşucağımız yerin adresini at ben gelirim.

R:Tmm knk ......... Korkmazer holding burası

E:Tmm kapıda buluşuruz.

R:Tmm

Rüya ya mesaj attıktan sonra direk dolabımın önüne geçip ne giye bilirim diye dolabı karıştırmaya başladım. Mavi bir elbisede karar kılınca direk giydim.

 Mavi bir elbisede karar kılınca direk giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Babamı öpüp evden cıktım...

Zor AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin