ALPARSLAN KORKMAZER ANLATIMINDAN
Sabah'ın erken saatlerinde kalkıp ilk önce güzel bir duş aldıktan sonra siyah bir takım elbiselerimden birini alıp giyindim aşağıya indiğim zaman Rüya'nın masada telefonla uğraştığını gördüm beni görünce telefonu kapatıp masaya bıraktı.
( Alparslan'ın kıyafetleri )
R: Günaydın abicim
A: Günaydın sabah sabah kimle mesajlaşıyorsun.
R: Bizim kızlarla staj hakkında konuşuyorduk
A: Senin zaten dert etmene gerek yok sen benim şirketimde yapıcaksın.
R: Biliyorum bende zaten başka bir yerde yapmak gibi bir düşüncem yok sadece arkadaşlarımla aynı yerde staj yapmak istiyorum onun için arkadaşımla birlikte bugün senin şirkete başvuru yapmaya gelicez arkadaşım için.
A: Tmm gelin ama ben bugün şirkette olmuyucam ben birini ayarlarım sana yarımcı olmaları için .
R: Neyse abi o zaman ben kalkıp hazırlanıyorum arkadaşım birazdan mesaj atar anca hazırlanırım.
A: Tamam
Ben kahvaltıma devam ederken kapı çaldı 5 dakika sonra içeriye bizim çocuklar girdi.
B: Günaydın abi
C: Günaydın abi
A: Günaydın geçin oturun yemek yeyip hemen çıkalım bugün mekanları gezmeye gidicez .
C: Tamam abi Rüya nerde abi
A: Yukarıda hazırlanıyor arkadaşlarıyla bugün şirkete gidicekmiş onun için hazırlanıyor şimdi iner aşağıya
C:Hımm tamam abi
yemeğimi yemeye devam ederken Cenker'in verdiği tepkiyle ona baktım Cenker başka bir yere bakıyordu oraya doğru kafamı çevirince kan beynime sıçradı anında.
C: Ohaa hiç giymeseydin o eteği
( Rüya'nın Kıyafetleri )
B: Burada Cenker'e hak veriyorum Rüya daha açığı yokmuydu kardeşim.
A: Lan Rüya git değiştir üstünü bu ne hal bu halde şu kapıdan adımını atamazsın dışarıya
R: Yaa abi neyi var eteğimin gayet güzel ben hep böyle giyiniyorum zaten bugün niye gözüne battı çıkaramam zaten geç kalıyorum
A: Hayır dedim Rüya derhal odana çıkıp o eteği çıkarıyorsun yoksam bütün gün evde oturursun anladın mı beni.
R: Üff tamam ya değiştiricem.
C: Zahmet olucak ama
R: Sanane ya sanane seni ne ilgilendirir zaten sen sesini çıkarmasaydın direk gidicektim hep senin suçun.
C: Nasıl sanane bende senin abin sayılırım tabi karışıcam.
Rüya bişey söylemeden direk yukarı çıkınca bende telefonumdan e-mail baktım Cenkerle Bulutu bu yüzden seviyorum kardeşimi gözü kapalı bir şekilde emanet edebileceğim tek insanlar ilerde bana bişey olsa asla kardeşimi yanlız bırakmazlar bunu çok iyi biliyorum merdivenlerden topuklu ayakkabı sesi gelince o tarafa kafamı çevirdim Rüya bu sefer daha düzgün bir kıyafetle gelmiti.
( Rüya'nın Kıyafetleri )
Ama bu sefer yüzüz biraz düşmüştü ayağa kalkıp ona doğru ilerledim beni görünce yüzünü çevirsede bana bakmasını sağladım
A: O dolabın benimelimden en kısa zamandas geçmeli diye düşünüyorum şoför kapıda seni bekliyor gidiceğin yerlere seni o götürecek.
R: Ama abi ben taksiyle de gide bilirim
A: Bence şansını zorlama Rüya
R: Üff tmm çıkıyorum ben.
Rüya çıktıktan hemen sonra bende arabama atlayıp yola çıktım
( Alparslan Arabası )
( Cenker'in Arabası )
( Bulut'un Arabası )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zor Aşk
Teen FictionSadece staj için gittiği yerlerde Esila'nın başına neler gelecek onu görücez bu hikayede.