Evden çıkıp durağa doğru yürümeye başladım durağadoğru yürürken yol üstünde olanan bir kafe gördüm bir kahve'nin iyi geleceğini düşünerek kafe'den içeriye girdim. Kahvemi alıp dışarı çıktıktan sonra tam karşıdan kaşıya geçmek için yola adım atmıştım ki son hızla bana doğru gelen bir araba gördüm. Ne yapacağımı bilmeden yolun ortasında kala kaldım araba beni fark eder etmez frene bastı ama bana çok hafifte olsa vurunca kendimi yerde buldum. Ben yerde şoku atlatmaya çalışırken arabanın kapısın açılıp kapanma sesini duydum.
A: Ne yaptığını sanıyorsun sen
Ben şokun etkisiylebir süre hiç birşey algılamada zorlandım daha sonra adam gelip benim kolumdan tutunca bir nebzede olsa kendime gele bildim.
A: Sana söylüyorum niye birden yolun ortasına atlıyorsun.
E: Ben ne olduğunu anlamadım ben geçerken hiç araba yoktu ne olduysa birden oldu.
Biraz durduktan sonra gine konuşmaya başladım.
E: Hem asıl suçlu sizsiniz nasıl o dönemeçten o kadar hızlı dönersiniz hiç mi düşünmüyorsunuz o dönemeçten birinin olabileceğini ya ben değilde o dönemeçten geçen bir çocuk falan olsaydı o...
A: Yeter kes artık daha fazla senle ve senin saçma sapan sözlerinle uğraşamam.
Arkasını dönüp arabasına doğru ilerlemeye başladı. Arabasına bindikten sonra camı açıp,
A: Çekil yolun ortasından tabi seni ezip geçmemi istemiyorsan eğer. Diyince tabi bende şarterler attı kenarı çekilirken ağazım çıktığı kadar bağırdım.
E: Gerizekalı ,Mankafa
O beni hiç takmadan ilerleyince daha çok sinirlendim daha fazla orada dikilmeden zorlanarak da olsa yürümeye çalıştım taksi durağına gelince hiç zaman kaybetmeden bir arabaya binip gideceğim yerin adresini şoföre söyledim 10-15 dakika sonra Rüya'nın söylediği yere varmıştım biraz bekledikten sonra siyah bir araba önümde durdu içinden Rüya indi arabanın kapısını kapatıp bana doğru gelmeye başladı. Hemen ona sarıldım o da aynı şekilde sıkı sıkı bana sarıldı.
R: Çok bekletmedim değil mi knk.
E: Yok çok beklemedim bende yeni geldim zaten gelirken neler yaşadım neler bir duysan ağzın açık kalır .
R: Ne oldu ki knk.
E: Sinirden patlıyıcam şu işi bitirelim daha sonra ilkeyi de arayalım bir yere gidip konuşalım olur mu.
R: Olur.
Sinirden binayı bile incelememiştim binayı dışarıdan inceleyince baya büyük bir yer olduğunu anladım Rüya'yla birlikte içeriye doğru ilerlerken kos kocaman KORKMAZER HOLDİNG yazısını gördüm yazın ihtişamı ve görkemi ayrı bir güzeldi biz içeri girer girmez yanımıza bir tane bayan yaklaştı ve Rüya ya ve bana selam verdi ve kendini tanıttı.
(Gamze G:)
G:Hoş geldiniz Rüya Hanım sizde hoş geldiniz adım Gamze bugün ben size eşlik ediceğim Alparslan Bey öyle istedi isterseniz sizi daha fazla bekletmeden işlemlerin yapılacağı yere gidelim.
R: Hoş bulduk bu arkadaşım Esila bence de bir an önce evrakları doldurup gidelim biz.
Kadın önden bizde Rüyayla birlikte onun arkasından ilerlemeye başladık bir odanın önüne gelince durduk ilk kadın girdi daha sonra Rüya en son ben içerisi ne çok fazla büyük ne çok fazla küçüktü mir odada iki tane masa vardı biri doluydu kadın o tarafa doğru yürüyünce bizde ona eşlik ettik ilk önce bizi adamla tanıştırdı.
G: Erdal bey Rüya hanım ve arkadaşı şirkette staj yapmak için baş vuru formu dolduracaklar onlara yardımcı olun lütfen.
Erdal: Tamam Gamze hanım ben hallederim siz işinizin başına döne bilirsiniz sizlerde lütfen oturun birşey içmek istermisiniz.
R: Orta şekerli bir kahve kahve olabilir bana.
E: Bende aynısından olsun.
Erdal: Tamam.
Erdal bey önündeki telefondan bir numara tuşlayıp konuşmaya başladı.
Erdal: Odama 3 tane orta şekerli kahve getirin lütfen.
daha sonra telefonu kapatıp bize döndü iki tane kağıt verdi önümüze.
Erdal: Bunları doldurun lütfen.
Elime bir tane kalem aldım ve yavaş yavaş doldurmaya başladım Rüyanın zaten doldurmasına gerek yoktu ama prosedür olarak bu evrakları doldurmak gerekiyordu. Bunları doldururken kahvelerimizde gelmişti zaten hem kahveleri içip hem kağıtları doldurmaya başladım kağıtları doldurduktan sonra Erdal Beye uzattım ve bize.
Erdal: Bir hafta sonra size haber veririz.
Deyince bizlerde ayağa kalktık ve teşekkür edip şirketten ayrıldık.
Vote ve yorum bırakmayı unutmayın.
:)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zor Aşk
Teen FictionSadece staj için gittiği yerlerde Esila'nın başına neler gelecek onu görücez bu hikayede.