Şirketten ayrıldıktan sonra bir kafe'ye gidip oturduk bu arada da İlke aramıştık ve oraya yakın olduğunu ve birazdan kafe de olacağını söyledi.
İlke gelene kadar sipariş falan vermemiştik ikimizde 10 dakika sonra İlke gelince bizde siparişlerimizi vermek için garsonu çağırdık.
Garson: Ne alırdınız efendim.
diye sorunca.
R: Bir tane Mozarella Peynirli makarna yanına içecek olarak kola alıyim.
İ: Bende içli köfte yanına mevsim salatası ve kola alıyim.
E: Bende o zaman patlıcan Kebap yanına da kola alıyim lütfen.
Garson: başka bir isteğiniz var mı:
E: Yok teşekkürler:
Garson uzaklaşırken Rüya hiç zaman kaybetmeden sabah ne olduğunu sordu tabi bende yavaş yavaş olanları anlatmaya başladım:
E: Sabah ben işte taksi durağına doğru yürüyordum biraz hava almak istemiştim bir tane dükkan gördüm kahve almak için tam ben yola adım attım ilerliyorum bir anda dönemeçten hızla bir araba bana doğru yaklaşmaya başladı tabi ben onu farkadence korkup yolun ortasında öyle kala kaldım araba tam dibimde son anda durdu tabi biraz bana da çarptı yere düştüm arabadan inip bana bağırmaya başladı falan bende sinirlendim bende bağırmaya başladım adama daha sonra işte bişeyler daha söyledikten sonra bindi arabasıba bastı gitti.
Ben sözümü bitirir bitirmez kızlar hemen adama saydırmaya başladı.
R: Dengesiz, gerizekalı az kalsın eziyordu yani seni onu bir elime geçiriyim yerden yere vurucam kendini ne zannediyor buraların ağası mı.
İ: Şerefsiz böyle öküzleri sallandırmak gerekiyor aslında hayır hem suçlu hemde üste çıkmaya çalışıyor ay ayy bana öyle manyak biri denk gelicekti kafasında saç bırakmazdım.
E: Neyse inşallah bir daha karşılaşmam.
İ: İnşallah canım.
Biz böyle sohbete devam ederken garson masaya gelip yemeklerimizi bırakmıştı bir yandan yemek yiyor bir yandan sohbet ediyorduk kızlarla yemeklerimizi bitirdikten sonra hesabı ödeyip çıktık. Kızlarla vedalaştıktan sonra bi taksiye binip eve doğru yola çıktım.
Eve geldikten sonra günün yorgunluğunu atmak için hemen ılık bir duşa girip ferahladım çıktıktan sonra sâçlarımı kurulayıp direk yatağa yattım bu arada adamın çarptığı yerde mos mor olmuştu krem falan sürüp direk kendimi uykuya bıraktım.
( 1Hafta Sonra )
Bugün günlerden Pazartesiydi bugün kızlarla alışverişe gidicektik hemen kalktım gayent rahat şeyler giyip kahvaltı hazırlamak icin odadan çıktım.
Babam daha uyanmamıştı onun icin sucuklu yumurta ekmek kızartması ve dolaptan kahvaltılıklarıda cıkarınca cok güzel bir masa olmuştu.
Sofra tamam olunca babam kaldırmak icin odasına girdim yanına yaklasıp yanağindam öperek
E: Babacım kalk hadi sana çok güzel bir kahvaltı hazırladım.
B: Günaydın güzel kızım. Sen geç sofraya başla ben geliyorum.
E: Tamam babacım.
Deyip odadan ciktım. Gidip sofraya çaylarımızı doldurdum babam gelince yemeğe başladık tam yemeğin ortasında telefonum çalmaya başladı bilmediğim bir numaraydı hemen açıp kulağıma götürdüm .
Telefondaki Kişi: İyi günler .
E: İyi günler.
T.K: KORKMAZER holdingden arıyirum Esila Günay lamı görüşüyorüm acaba.
E: Evet buyrun benim.
T.K: Esila hanım staj baş vurunuz inaylanmıştır yarın başlaya bilirsiniz.
E: Çok teşekkür ederim sağol yarın başlarım o zaman iyi günler .
Telefonu kapattıktan sonra babama hızla sarıldım babam bana delimisin der gibi bakıyordu .
E: Baba hani ben bir şirkete staj için baş vuru yapmıştım yaa hani onun için aradılar kabul edilmişim çok mutluyum.
B: Aferim benim kızıma zaten seni almayacaklarda kimi alacaklar değil mi
E: Yani sende doğru diyorsun. Neyse Rüya'da benle aynı yerde biliyormusun hatta şirket abisinin.
B: Hımm bu iyi biseymiş birlikte olmanız güzel.
E: Neyse baba benim çıkmam lazım kızlarla buluşucam seni çok öpüyorum ben kaçar.
Evden hemen çıkıp taksi çağırdım 5 dakka sonra taksi gelmişti hemen gidiceğimiz alışveriş merkezin adını söyledim ve ilerlemeye başladık .
💜🤗Vote ve yorum lütfen yorum yapınki ona göre nasıl bir yol izleye bileceğimi biliyim.💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zor Aşk
Teen FictionSadece staj için gittiği yerlerde Esila'nın başına neler gelecek onu görücez bu hikayede.