Tae
Hastaneden çıkınca havanın soğukluğunun farkına varmıştım.Hastaneye gitmemin nedeni akciğer kanseri olmamdı. Hastaneden çıkınca kar yağdığını farkettim ve hemen Yoongi'yi aramıştım.Karlı havalar bizim özel günümüz gibiydi hep mantı yerdik.Açmasını beklerken otobüsün geldiğini farkettim ve hemen arka taraflardan cam kenarının oraya oturdum. Birkaç aramadan sonra nihayet açmıştı.İşiyle çok meşgul olduğundan sanırsam duymamıştı ona karın yağdığını ve akşam yemeği için gelip gelemeyeceğini sordum.Çünkü söylediğim gibi karlı havalar özel günümüzdü.Gözümden yaşlar akmaya başladı.Hem özel günümüzdü hem de o benim hastalığım için çalışıp para kazanıyordu ama uzun süredir görüşemiyorduk ve ben sevgilimi çok özlemiştim.Ama onun cevabı "Song'a(hizmetçi) emir veririm sana mantı yapar ben meşgulüm şimdi kapatmak zorundayım." Sessizce ağlamaya başladımEve gelince üstümü değiştirdim ve kapı çaldı.Muhtemelen Song gelmişti.Evet tahmin ettiğim gibi Song gelmişti.Ona bu tür işleri yapmasına gerek olmadığını ve ofisteki işine geri dönebileceğini söyledim.Teşekkür edip mantıyı aldım ve iyi akşamlar dileyip kapıyı kapattım.Mantıyı masaya koyunca eski anılarımız aklıma geldi.
"Yoongi mantının içine neden bu kadar çok şeker koyuyorsun?"
"Şanslı mantıyı çoktan sen aldın Taetae eğer çok az sararsam bu sefer hiç alamam."
Sonra mantıları pişirmeye başladım.Pişince mantıları tabaklara koyup masaya götürdüm.
"Yoongi bu tabaktakiler benim burdan almaya izin yok."
"Taetae~ bunu yapmayı zaten planlamamıştımki bunun yanı sıra niçin hepsini böldünki?"
Yoongi çiğnemeye devam ederken bianda gözleri büyüyüp parıldamaya başladı.Çocuk gibi sevinmeye başlamıştı
"Taetae~ şanslı mantıyı aldım!"Burnum kanamaya başlayınca tekrar şimdiki zamana döndüm.'Böyle bir hastalığa yakalanmam şaşılacak bir şey değil...Sahip olduğum tüm şansı en başında ona vermemiş miydim...'
Yazmayı unuttum ama Tae Yoongi'yi arayınca meşgulüm dedi çünkü orada Jimin ile yatıyordular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The 10 Years That I Loved You
RomanceThe 10 years that i loved you mangasının bts e göre uyarlanmış versiyonu gibi bişey karakterler Jiang Wenxu=Yoongi,He Zhi Shu=Taehyung,Dr.Ai=Jin,Chen Zui=Jimin