6

31 5 0
                                    

Tae

Yoongi bana " Sen çiçek mi yetiştirmeye başladın? Bitki yetiştirmeyi sevmediğini sanıyordum?."
"Eğlence olsun diye arkadaşım verdi."
"Arkadaş mı? Kimmiş o? Ben tanıyor muyum? Ayrıca böylesine pahalı çiçek sadece eğlenmek için mi?"
Sessiz kaldım. Ne diyeceğimi bilemiyorum. Yoongi elimi kavrayıp tam adımı(soyadımla birlikte) bağırdı. Bende ona
"Sen dışarıda eğlenirken sorun yol ama bana gelince bir arkadaş bile edinemeyecek miyim?"
"Ne demeye getiriyorsun Taehyung? Ben dışarıda senin için çalışıp kıçımı yırtarken sen evde böyle boktan şeyler mi düşünüyorsun?!"
"Hıh. Benim için çalışmana ihtiyacım var mı sanıyorsun? Zaten hisselerin %30'u giderlerim için yeterli değil mi? Bu evde ikimizin adına kayıtlı. Ne ara benim "Sugar Daddy"im oldun? Min Yoongi kafanda bir sorun mu var?"
" ....Konuyu böyle sapıtarak saklamaya çalıştığın şeyi bulamayacağımı mı sanıyorsun? Sana dokunmama bile izin vermediğine göre dışarıda başka birine sahipsindir. Bu siktiğimin çiçeği bir evin depozitosunu ödemeye bile yeter!"
' O kadar pahalı m?!'
"Eğer eve dönmeyeceksen kaybol! Senin dışarıda ne yaptığını umursamıyorum. Yani sadece beni yalnız bırak!"
Yoongi elini kaldırdı. Lanet olsun gözlerim doldu." Bana.... vuracak mısın?" Sanırsam sakinleşmeye çalıştı elini indirdi. Kapıyı çarpıp evden çıktı.

Doktora gittim. Kapıyı tıklattım. İçeriden gel sesi gelince içeriye girdim.
"Dr.Jin"
" Bu soğuk günde ilaçlarını almaya mı geldin? Al biraz su iç"
"Teşekkür ederim....Ve bu arada "evini" geri vermeye geldim."
"Bu sadece saksıdaki bir bitki. Çok narin olmalarından rahatsızsan, senin için babamdan daha kolay yetiştirebileceğin bazı bitkiler alabilirim."
"Bugün erken vakitte kan kustum. Eskiden midem kanayana kadar alkol almaktan kusardım. Şimdi ise hayatımın geri kalanını kusuyormuşum gibi hissettiriyor."
"Sana bir an önce kemoterapiye başlamanı tavsiye ettim...Daha 30 yaşındasın değil mi? Çok gençsin. Parasız gibi de gözükmüyorsun. Neden kendine böyle işkence ediyorsun?"
"Bunu tekrar düşünürüm. İlaçlar hazır mı? Kendimi pek iyi hissetmiyorum...."
"Hala terapiyi almayı düşünmüyorsan sana ilaç vermeyi keseceğim.  Neden kendi kendini yiyorsun ki?"
"Eğer bütün doktorlar sizin gibi oysaydı doktor-hasta ilişkilerinde daha az fikir ayrılıkları olabilirdi."
"Tamam, beni bu şekilde tarif etmene gerek yok. Öğleden sonraki vardiya için dinleniyorum. İlaçlarını almana eşlik edeceğim. İlaçlarını aldıktan sonra da seni evine bırakırım. Günün bu saatlerinde taksi bulmak kolay değildir."

En azından bir yorum yapın hiç yorum olmaması insanı ister istemez üzüyor.

The 10 Years That I Loved YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin