3

48 4 0
                                    

Tae Dr.Jin ile randevuda
".....Kısacası kemoterapiyi mümkün olan en kısa sürede kabul edin.Geciktirdikçe daha tehlikeli bir hale gelecek."
"Bennn.....zorluklardan oldukça korkuyorum.Özellikle artık tek başımayım.Bununla başa çıkamayacağım. Lütfen benim için daha fazla ilaç yazın.Bunu biraz daha uzun süre düşüneceğim. Dr.Jin burun kanamalarım daha seyrek oluyor fakat ateşim daha da şiddetlendi.İki gün önce büyük bir sobaya dönüştüğüm bir kabus gördüm,organlarım bir tavada kızarıyordu.Neredeyse bunun üstesinden gelemeyeceğimi düşünmüştüm."
"Sen benim hastamsın eğer tedavine devam edersen hemen yanında olacağım.Bu büyük bir sorun değil.Hayatta her zaman bir umuda tutunmalısın değil mi?"
"Bunun hakkında düşüneceğim.Teşekkürler Dr.Jin."
"Pekala gidip ilaçlarını alabilirsin."
"Tekrar teşekkürler Dr.Jin."
"Bekle.Bunu al.Tek başına olduğunda aklının karışmasına izin verme.Yeni bir hobi edin.Örneğin çiçek yetiştirmek."
"Teşekkürler doktor fakat çiçek yetiştirmek hakkında hiç bilgim yok...Özellikle böyle hassas narin orkideler konusunda."
"Çiçek yetiştirmek zor bir iş değil daha çok tedavinizi düzenlemeye başlamam için hızlı bir şekilde izin vereceğinizi umut ediyorum.İyileştiğinde çiçeklerim daha iyi gözükecek."
"Tamam o zaman."
Eve gelip saksıyı yerleştirdim.Bir anda ağrım başladı.İlaçlar.... ahhh bu çok acı verici....Kitaplıktan Yoongi'nin hediye ettiği kitabı elime aldım.Tekrar anıları yaşamak acıma acı kattı.

"Başkalarından senin Jian Zhen'in hayranı olduğunu duydum.Bu yüzden sana onun kitabını aldım.Bu kitabı seveceğini umuyorum ve .... BENİ DE!"

19 gündür eve gelmedin Yoongi......

The 10 Years That I Loved YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin