5

36 4 0
                                    

Tae

Yoongi uyumuştu. Aklıma annemin söyledikleri geldi
"Taehyung ortada sadece aşk varken iki erkek birlikte ne kadar süre olabilir? Seni sevdiğinin bir önemi yok. Dışarıda her zaman daha iyi bir yedek bulundurabilir. Tekrar o güzel eski günleri aramaya başladığın gün bu ilişki bitmiş demektir anlıyor musun? Sonra pişman olup mutsuz olursun kendin karar ver."

Ama yine de ben ayrılmaya dayanamam.... Yoongi'ye baktım. Dönüp ona sarıldım ve uyuduğunu bildiğim için "Bir yıldan fazla zamanım kalmadı. Benim karşımda yapmadığın sürece dışarıda ne yaparsan yap..'' Cümlemi bitirir bitirmez bir ismimi mırıldandı. Lanet olsun bu kadar zalim olma bana.. gerçekten sana hiç sinirlenmedim. Fakat bana zulmetmeye devam ettiğin sürece yanından sonsuza kadar kaybolup gideceğim.....

Balkona sigara içmeye çıktım.

Aradan 14 yıl geçti.... 
14 yıl....
En başta seninle yeni bir işe adım atabilmek için üniversiteyi terk ederek...
....Her şeyden vazgeçebilme cesaretini nasıl bulabildim?
.....Çok sigara içtim...çok içki içtim ve varımı yoğumu işe koydum..kolay olmadı ama icabında bir şeyler yaptık...işte şimdi bu yüzden o diğer ''zorluk''tan acı çekiyorum....Ama başka kimi suçlayabilirim ki?

Bu benim kendime çizdiğini yol...

Yoongi söylenerek odaya girdi."Niye erken kalktın? Yanım soğuk olduğu için uyandım." "Yoongi artık erken kalkmaya alıştım öğle yemeği için dışarı çıkmalısın  bir şey pişirmedim." Bi anda "Kendini iyi hissetmiyor musun?" dedi."Kazara şifayı kapmışım endişelenecek bir şey yok. İşe gitmeyecek misin bugün?"diye sordum. "Hayır bugün evde kalıp sana eşlik edeceğim." "O zaman yemek için bir şeyler yapayım domatesli erişte çorbası nasıl?" "Kulağa güzel geliyor." diyip salona gitmeye başladı Yoongi. Tam otururken saksı dikkatini çekti.Adımları sinirli bir şekilde mutfağa geliyordu nedense biraz tırstım. Mutfağa varınca "Sen çiçek mi yetiştirmeye başladın? "diye sordu.

Saksı doktorun verdiği çiçek unutursanız diye hatırlatma

The 10 Years That I Loved YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin