Tae
"Heey! Dr. Jin!" Koşarak dr. Jin'in yanına gittim.
"Yeterince zamanınızı aldım zaten kendi başıma gidebilirim."
"Sana günün bu saatlerinde kolayca taksi bulamayacağını söylemiştim. Vücudun şu an zayıf bu rüzgara dayanamazsın."
"Gerçekten önemli değil..."
"Yetişkin bir adam değil misin sen? Niye etrafta oyalanıyorsun? Ayrıca bu zahmet verecek bir şey değil. Sadece teklifimi kabul et."
"Ama"
Dr. Jin arabanın anahtarına basınca karşımızdaki Porsche'nin onun olduğunu farkettim. Dr. Jin seslenince daldığımı farkettim özür dileyip yanına gittim.
Bana "Hadi atla da gidelim" dedi. Geçmişinden küçük bir anısını anlattı.
"Beni küçükken aptal ikinci nesil zengin olarak çağıranlardan nefret ederdim. Babam ise sık sık asık suratımı överdi.".
Bende dr. Jin'e " Zamanında doktor olmak isterdim. Bundan dolayı 3 farklı tıp fakültesine başvurmuştum."
Şaşırmış bi ifadeyle " Mülakatlara katılmadın mı ?" diye sordu.
"Teste girmedim." dedim. "Ama verdiğim karardan pişman olmadığımı ya da üzülmediğimi düşünsem bile kendimi sık sık gözyaşları içinde uyanarak bulduğum oluyor."
" Evinin konumu çok iyi. Belki de üniversiteye girmemek o kadar da kötü bir seçim değildir. Babamın sıkı disiplini sayesinde sürünmüyorum." dedi. Halinden memnun görünüyordu. Eve yakın bir yerde Dr. Jin'e inebileceğimi söyledim. Kapıyı kapatmadan önce " Teşekkürler Dr. Jin. Müsait olduğunuz bir zamanda size yemek ısmarlamama izin verin." dedim. Dr Jin'de " Daha sonra olabilir. Bunun yerine tedaviyi kabul etmeni tercih ederdim." Dedi. İyi günler dileyip eve doğru ilerledim.
Kim bilebilirdi ki arkada Yoongi'nin Tae'yi birinin arabasından indiğini gördüğü.Çok kısa mı yazıyorum. Ayrıca eleştiride bulunsanız kötü yorum yazsanız dahi bişeyler diyin. Ayrıca birazcık da votelasanız çok bişey mi istiyorum bilmiyorum ama lütfen🙏🙏🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The 10 Years That I Loved You
RomanceThe 10 years that i loved you mangasının bts e göre uyarlanmış versiyonu gibi bişey karakterler Jiang Wenxu=Yoongi,He Zhi Shu=Taehyung,Dr.Ai=Jin,Chen Zui=Jimin