4

35 4 0
                                    

Tae
Kapının açılma sesiyle uyandım. Koltukta uyuya kaldığımı farkettim. Gelen kişiyi görmek için kafamı çevirdiğimde Yoongi'nin geldiğini gördüm. Yoongi beni fark edince bağırmaya başladı " Hayalet gibi karanlıkta oturarak ne düşünüyorsun?! Birisini ölümüne korkutmaya mı çalışıyorsun?!" Bende sakince yeni uyandığımı ve ışıkları açma şansı bulamadığımı söyledim. Aklıma işi geldi ve " Artık işinle meşgul değil misin?" diye sordum. Yoongi montunu çıkarırken " Meşgul olsam bile eve gelmek için biraz zaman bulabilirim. Sende birkaç günlüğüne uzaktaydım ve beni aramıyordun bile. Bir dakika sen zayıfladın mı? Artık çocuk değilsin! En azından kendine nasıl bakacağını bilmiyor musun? Aynaya bakmaktan tiksinmiyor musun?'' Bu sözleri üzerine sinirlenip odama geçtim. Yoongi de banyoya girdi. Banyodan sonra odamıza geldi. Yatağa yatıp bana sarıldı ve ne kadar kilo kaybettiğimi sordu. İştahımın olmadığından dolayı az yediğimi söyledim. Bir elimi karnıma koyup tişörtü hafiften açarken boynumu öpmeye başladı. Ama ben bunu yapmak istemiyordum bundan dolayı yorgun olduğumu söyledim. İlk önce şaşırdı ama sonra sinirlendi ve "Uzun zamandır yoktum beni hiç mi özlemedin?" dedi. Bende "Üşüttüm ve kendimi iyi hissetmiyorum bu kadar inatçı olma ve uyu.'' dedim. Bir şey demeden ışığı söndürdü.

The 10 Years That I Loved YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin