Část čtvrtá.

1.9K 52 0
                                    

Je večer něco po jedenácté, jsem usnul u mě v ložnici. Den vyběhl celkem rychle. Slyšel jsem řev lidí kteří se jdou bavit. Šel jsem do koupelny kde jsem si dal studenou sprchu aby mi nebylo teplo. Hned potom jsem vylezl, vyčistil si zuby.
Došel jsem s ručníkem do šatny kde jsem si vybral oblečení. Vzal jsem si Bílý tričko nějaký kraťasy. Všiml jsem si že mi vlastně minulý týden přišel balík z footshopu. Nový Tenisky. Vzal jsem si delší ponožky a hned je vzala na svoje nohy. Řetízky taky chybět nesmí. Vzal jsem si všechno co bych mohl potřebovat a zavolal Jakubovi.
,,Hele kdy, kde teda ?" Zeptal jsem se
,,Přijedu pro tebe a potom pojedeme pro ty holky." Odpověděl.

,,Jasně dobře čau."
,, Čau."
Tipnul jsem hovor a hned si nasadil do nosu i piercing. Po nějakých deseti minutách zazvonil u dveří a já šel dolů, nastoupil jsem do auta.
U parkovišti už ty dvě počkali. Vyzvedli jsme je a já se jako gentleman, posadil do zadu za Šany.
Viděl jsem že se Lucy nebojí dotyku. Čekal jsem že to bude to stejný u šany. No bohužel jsem se mýlil. Přitáhl jsem si ji do objetí. Ona odcukla a dívala se dal z okna. Kurva, říkám si.
Jasně chápu, ona chce dělat na nevinnou, ale stejně vím že nevinná není. Jde to na ni vidět. Je to stejně zase jedna coura.
,,Jsme tu." Vykřikl Jakub.
Vystoupili jsme a šli do klubu.

Nasad si ty Sluchatka!Kde žijí příběhy. Začni objevovat