°ROSE
Sabah evin içinde mükemmel kokular yükselirken uyandım. Kesin jennie unnie bir şeyler yapıyodur.
Yatakta biraz gerinerek esnedikten sonra yataktan ayaklarımı sarkıtarak pembe tavşanlı terliğimi giydim. (Bilmeyen yoktur herhalde).
Bu sıcakta sabah soğuk bir duş çok iyi olur diye düşünerek odamdaki banyoya gittim ve hızlıca duş alıp üzerimi değiştirdim.
(Rose'un giydikleri ⬆⬆)
Aşağıya kızların yanına indim. Evet jennie unnie pancake yapmıştı en sevdiğimden hemde.
Kılzara tek tek günaydın diyip yanaklırını öptükten sonra kahvaltımı yemeye başladım.
Bu arada bende size hayatımdan bahsedeyim.
4 tane çok yakın arkadaşım var. Aynı evde yaşıyoruz. Şöyle ki ben küçükken yani 6-7 yaşlarında falan annem ve babam trafik kazasında vefat etti. Bana uzun bir süre babaannem baktı. Oda hastalığı yüzünden vefat etti. Ama babaannem vefat ettiğinde ben büyümüştüm. Bana sadece ailmeden kalan tek şey ablam Alice'di. Ama o şuan yurt dışında okuyor. Sonrasında okulda bu 4 melek ile tanışıp yakın arkadaşlar olmuştuk. Bu ev ablamın evi aslında ama o yurt dışına gidince bu evi bana verdi.
Kızlarında aileleri memleketlerinde. Biz buraya okumak için geldik. Bu yüzden 4 kız bu evde yaşıyoruz. Ablam çok nadiren gelir ve yanında kalırdı. Neyse size en önemli kişiyi anlatmadım. Çocukluk arkadaşım Jeon Jungkook. Annem ve babam vefat etmeden önce bizim üst komşumuzdu ve orada tanışmıştık. O zamandan bu zamana kadar hep yanımda oldu. Onun ailesi burda yaşamıyor ama çok sık gelip bizi görürdü. Evet BİZİ! Çünkü onun ailesi benim ailem oldu bana evlatları gibi davrandılar. Bayan Jeon ve bay Jeon bana çok güvenirler. Neyse jungkook'un da şimdiye kadar 7 tane en yakın arkadaşı var. Onlarda aynı evde yaşıyorlar. Ve çok güvenilir ve eğlenceli insanlar. Onlar benim de yakın arkadaşlarım.Jungkook'ların evi yürüye bilecek kadar uzaklıkta. Ve kahvaltıdan sonra onlara gidicektik. Bu yüzden üstümü değiştirdim ya.
Neyse size bunları anlatırken kahvaltının sonuna gelmiştik.
Js: ne zaman gidicez hadi çabuk olun ben sıkıldım.
Ls: bizde sıkıldık unnie çabuk olun.
Rs: ben hazırım sizin gibi değilim. Hem siz daha giyinmemişsiniz bile. Asıl şimdi siz çabuk olun be!
Js: bende geç kalksam hemen üstümü giyip kahvaltımı yapsam hazır olurum.
Rs: siz daha burdamısınız hadi gidin gözüm görmesin sizi.Elimle onları kovaladıktan sonra bende ayağa kalkıp ellerimi belimin iki yanına koyarak derin bir nefes aldım ve masaya baktım. Bu demek oluyor ki iş başa düştü rose hanım sen topla masayı...
°
Ben masayı toplayıp bulaşıkları halledene kadar kızlar giyinmişti bile. Ahh tanrım! Bu sıcakta cidden bunlarımı giyeceklerdi?
(Lisa'nın giydikleri ⬆⬆)
(Jisoo'nun giydikleri ⬆⬆)
(Jennie'nin giydikleri ⬆⬆)
Herkes hazır olunca beyaz spor ayakkabılarımızı giyip dışarıya çıktık. Yürüyerek gidecektik. Fazla uzak değiller zaten.
°
Yol boyu sohbet ettik. Eni sonu evlerinin önüne gelince jisoo unnie kapıyı yavaşça tıklattı. Hazırda bekliyorlarmış gibi hamen kapıyı açtılar. Aslında açtı. Çünkü kapıyı açan jungkook'tu.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Eveet yeni bölüm yazdım şu an olayı toparlamaya çalışıyorum o yüzden Yarıda bıraktım Ama yarın tekrardan yeni bölüm gelecek merak etmeyin
...
Bu arada yukarıda konuşan kişilerin isimlerindeki stilden kimin konuştuğunu anlayabiliyor musunuz?
...
Son bir tane daha Rose dışında diğer üyelerin de giydiği kıyafetleri koymamı ister misiniz Bu seferlik koydum diğer bölümlerde de koymaya devam edeyim mi?
...SİZİ ÇOK SEVİYORUM.
bu kitabımın da diğer kitabım gibi olmasını istemiyorum lütfen oy verin ve yorum yapın bu sayede daha çok hevesleniyorum ve yeni bölüm atıyorum.