Okul olduğu için derslerime çok ağırlık veriyorum üzgünüm...
•ROSE
Telefonuma gelen bildirim sesiyle uyandım.
Kookie~m
> günaydın chae~
Günaydın kookie~ <
> bir plan yapalım ben sıkıldım
Yapalım kook bende yeni uyandım sen < düşün bana mesaj at bende kızlara sorarım sana haber veririm
> pekala. Mesajını bekliyorum.
Tamam merak etme. <
> görüşürüz o zaman ✿
Görüşürüz ^_^ <
---
İşte bu güzel bir haberdi. Mutlulukla yataktan kalktım. İşlerimi halledip hemen yatağımı da toplayıp kızları uyandırmaya gittim.
İlk önce lisa'yı uyardırmak için odaya gittim.
Rs: lisa lisa lisa lisa hadi uyan.
Ls: ne var chae?
Rs: hadi kalk bir şeyler hazırlayalım.
Ls: off! Tamam git sen ben gidiyorum.Lisa tamadır. Şimdi diğer kızları uyandırmalıyım.
°
°
°
Kızlar uyandı. Mutfağa geçtik bir yandan kahvaltı yaparken diğer yandan plan işini konuşmak için hazırlandım.RS: kızlar.
Kızlar elindeki yemekleri bırakıp bana dönmüştü.
Jen: efendim rose bir şey mi oldu?
RS: hayır canım bir şey olmadı. Sabah kook bana mesaj attı 'bir plan yapalım' diye. Canı çok sıkılıyormuş. Bende 'kızlara sormam lazım sana mesaj atarım' dedim. Yani bir şeyler yapalım kararlaştıralım kook benden mesaj bekliyor.
Jen: ben gelemem.
Rs: neden ama yaaa!
Jen: hergün dışarı çıkıyoruz resmen. Ben bugün evde takılıcam.
Rs: off iyi sen bilirsin. Peki kızlar siz.
Js: bizde gelemeyiz.
Gözlerimi büyüttüm.
Rs: neden gelmiyorsunuz siz peki?
Ls: jisoo unnie'nin ayakkabıya ihtiyacı varmış. Onun için dışarı çıkıcaz.
Rs: aman iyi ve gelmeyin. Ben giderim.Kızlar tamam anlamında kafalarını sallayıp kahvaltı etmeye devam ettiler. Bende hızlıca kahvaltımı yapıp kook'a mesaj atmam lazım.
°
°
°
Kahvaltım bittikten sonra ışık hızıyla odama çıktım. Dün ben toplamıştım bugünde onlar kkkk.Hemen telefonumu alıp yatağa oturdum.
'Mesajlar' kısmına girerek kook'a mesaj attım.
Ehehe anında baktı.Kookie~m
Kook... <
> buyrun hanımefendi
Kkkk beyefendi kızlarla konuştum <
> eee ne dediler yada nereyi planladınız?