-FİLM SORUNSALI-

415 22 3
                                    

°ROSE

Kapıyı jungkook açmıştı. Bize gülümseyerek 'hoşgeldiniz' dedi. Kızlar önden içeriye girerken ben en son girdim.

Jungkook beni baştan aşağıya süzdü. Sonra bir kızlara bir bana baktı. Kaşları sorar gibi havaya kalktı. Ben anlamazca yüzüne bakıyordum.

Jk: hoşgeldin
Rs: hoşbulduk

Hala ters ters bana bakıyordu. Eni sonu dayanamayıp sordum.

Rs: ne??
Jk: ne ne?
Rs: neden ters ters bakıyorsun?
Jk: mmm... Bilmem acaba neden?

Ellerini beline koydu ve bir adım geri gitti. Kaşları hala çatık bir şekilde beni süzmeye devam etti. Bende bir adım geri gidip onun yaptığı gibi ellerimi belime koyup kendime baştan aşağı baktım ve kaşımın birini kaldırıp sordum.

Rs: neden?
Jk: neden?
Rs: ne neden jungkook?
Jk: neden?....
Rs: jungkook kafana bir tane geçirmeme az kaldı lafı uzatma da neden bana ters ters bakıyorsun onu söyle bana.
Jk: neden aralarında en açık giyineni sensin?

Ellerimi bir anda belimden düşürüp belimi azıcık kamburlaştırıp yüzüne ifadesizce bakıyordum.

Rs: ne yani bu muydu?
Jk: evet buydu. Neden en açık giyineni sensin?
Diğerleri gibi değilsin?

Diyerek işaret parmağını kızların olduğu tarafa yöneltti.

Rs: neden ki nolmuş yani sizin yanınıza geldik başka bir yere gitmedik jungkook abartma.
Jk: abartma ha.....? Peki geç içeriye hadi.

Diyip gülümsedi bende gülümsedim. İçeriye çocukların yanına giderken arkamdan da jungkook geliyordu. İçeri geçip boş koltuklar dan birine oturdum. Tabi jungkook'da yanıma oturmuştu. Ona ters ters baktım.

Rs: selam gençler. Nasılsınız bakalım?
Jhp: iyiyiz asıl siz nasılsınız. Normalde her gün gelirdiniz. Gelmezsenizde arardınız.
Ls: bilmem. Kendi ağzınızla söyledin ya. hergün hergün olmaz sizi rahat bırakalım dedik.
Th: demek öyle. Pe-

Jin oppa hemen araya girdi. Çünkü bu ikisi laf dalaşına girişimde bulunacaktı.

Jn: aç olan varmı? Hemen bir şeyler hazırlayalım?
Rs: hayır biz zaten kahvaltıyı yapıp çıktık. Ama siz açsanız ben size bir şeyler hazırlayabilirim.

Jungkook yanımda aniden bana döndü şaşkın bakışlarıyla.

Jn: hayır bizde daha yeni kahvaltı yaptık. Laf olsun diye söylemiştim zaten.

Herkes kahkaha atmaya başladı.

Jen: salak.
Jn: ne sen bana mı salak dedin?
Jen: hayır.
Jn: kime dedin o zaman benden başka?
Jen: salak olduğunu mu idda ediyorsun?
Jn: ne münasebet canım ben salak değilim.
Jen: tamam o zaman üzerine alınma laf olsun  diye söylemiştim.

Herkes tekrardan kahkahaya boğulmuştu.
Gülmekten karnıma ağrı ağrı ve biraz sakinleşmeye çalıştım. Ortamı yumuşatmak için namjoon oppa ortamı düzeltmeye çalıştı.

Rm: eee tamam yeter o zaman gidip marketten abur cubur falan alın gelin film izleyelim.

Ben hemen heyecanla araya girdim.

Rs: biz jungkook'la gideriz. Eğer gelmek isteyen varsa gelebilir.
Jk: evet biz gidelim.
Jm: bende gelmek istiyorum. Burada kalamam.

childhood friendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin